loading
در حال بررسی درخواست شما
شماره 14 در ژانویه خالی میشود ؟
شماره 14 در ژانویه خالی میشود ؟

شماره ۱۴ در ژانویه خالی میشود ؟

سر مربی ساوتهمپتون مائوریسیو پلگرینو، مایل است تا اگر والکات در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه خواهان ترک آرسنال بود او را جذب کند، پلگرینو به تئو والکات علاقه دارد و از او به عنوان مهمترین گزینه برای تقویت خط حمله ی تیمش در ژانویه نام برد.

اسکای اسپرت معتقد است تا یک هفته دیگر با توجه به مذاکراتی که والکات با آرسنال دارد شرایط این انتقال واضح تر خواهد شد، اما اکنون با وجود شرایط والکات، این انتقال دور از انتظار نیست.پر سابقه ترین بازیکن آرسنال درحال گذراندن دوازدهمین سال حضورش در این باشگاه است، از سال 2006 و زمانی که 16 سالش بود از ساوتهمپتون به آرسنال پیوست.البته توانایی خرید بازیکن توسط ساوتهمپتون چند وقتی است که با شرایط مالی آنها کاهش یافته است.

همچنین آنها احتمالا برای دستمزد ۱۷۰هزار پوند به ازای هر هفته دریافتی از سوی والکات نیز مشکل خواهند داشت ولی والکات ممکن است به دلیل بازی بیشتر در سال منتهی به جام جهانی و جلب توجه گرت ساوت گیت به خودش و مجاب کردن او برای دعوت به تیم ملی، سطح مطالبات و دستمزد خود را پایین تر بیاورد تا سران ساوتهمپتون برای جذب او ترغیب بشوند.
والکات در وضعیتی است که خواهان ترک آرسنال شده است و به نظر می رسد اولین خروجی (به صورت دائمی) آرسنال در ژانویه خواهد بود.

در این بین والکات امیدوار است، که آ ث میلان به او علاقه نشان داده بود برای جذب او اقدام کند.والکات فرصت زیادی برای بازی کردن در آرسنال پیدا نکرده است و به شدت از شرایط و وضعیتش ناراضی است.

وستهام و اورتون و نیز وضعیت تئو والکات را زیر نظر دارند، اما طبق شرایط پیش آمده جدى ترین خواهان او باشگاه ساوتهمپتون است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySport
بازدید: ۲,۶۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰