loading
در حال بررسی درخواست شما
ماندن یا رفتن، مساله این است!
ماندن یا رفتن، مساله این است!

ماندن یا رفتن، مساله این است!

اظهار نظرهای متفاوت در مورد آینده رابین ونپرسی...

رابین ونپرسی کاپیتان 28 ساله توپچی ها تا ژوئن 2013 با آرسنال قرارداد دارد و این بدین معنی است که تنها یک سال تا پایان قرارداد او باقی مانده و اگر آرسنال می خواهد پولی بابت فروش این بازیکن کلیدی خود به دست آورد باید تابستان سال جاری او را به فروش برساند.

تونی وودکاک بازیکن سابق آرسنال که در دهه 80 بیش از 150 بازی برای آرسنال انجام داده در مورد شرایط ونپرسی گفت:

"برای کسی مثل رابین و در این زمان از دوران حرفه ایش مسائل مالی نمی تواند مهم باشد.

بازیکنان دوست دارند چیزی برنده شوند و او در آرسنال با این مساله فاصله زیادی ندارد، او باید این مساله را سبک و سنگین کند.

ظرف چند سال گذشته رابین مصدومیت های زیادی داشت ولی باشگاه منتظر او ماند، او حالا یک فصل عالی داشته و همه شایعات حول ماندن یا رفتن اوست.

من تصور می کنم او از نظر مالی در شرایط خوبی است و اگر با آرسنال بماند می تواند پول بیشتری هم بگیرد پس کسب پول بیشتر در جایی دیگر نمی تواند انگیزه ای برای جدایی او باشد، همیشه مرغ همسایه غاز نیست!

هر کسی که در این دوره به آرسنال بپیوندد جایگاه خوبی خواهد داشت، من به رسانه های آلمانی هم گفتم که در صورت پیوستن پودولسکی به آرسنال او یک فرصت خارق العاده خواهد داشت تا برای آرسنال بازی کند و در لندن زندگی کند و بقیه چیزهایی که اینجا هست.

فکر می کنم رابین همه این مسائل را در نظر خواهد گرفت."

آرسنال در آستانه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان است و این در حالیست که آنها شروعی ضعیف داشتند ولی توانستند در اواخر فصل جان دوباره ای بگیرند و از 12 بازی اخیر خود فقط در دو بازی شکست خورده اند.

"از اینکه مردم می گویند آرسنال چند سال جام نبرده خوشم نمی آید، چون آنها خیلی به بردن جامها نزدیک هستند و فاصله زیادی با آن ندارند.

آنها پس از شروعی فاجعه آمیز در این فصل اکنون در رده سوم هستند، اگر در ماه های ابتدایی فصل می گفتید آرسنال به لیگ قهرمانان خواهد رفت هیچکس آن را باور نمی کرد.

اگر آنها به لیگ قهرمانان بروند یک موفقیت به حساب می آید ولی هواداران آرسنال انتظار بردن جامها را دارند."

در نقطه مقابل صحبتهای وودکاک پاتریک کلایورت مهاجم سابق بارسلونا و تیم ملی هلند معتقد است رابین برای بردن افتخارات باید آرسنال را ترک کند.

او در مصاحبه ای با تالک اسپورت گفت:

"او لیدر بخش هجومی آرسنال و لیدر تیم است اما برای رابین بردن جامها در باشگاه دیگری بهتر است، این مهمترین چیز است.

او بهتر از این نمی تواند برای آرسنال بازی کند، او به بردن افتخارات بزرگ نیاز دارد و به عنوان یک بازیکن بزرگ به دنبال آن است و به نظر من اگر او به باشگاه دیگری برود می تواند به این افتخارات دست یابد."

با این حال همچنان آینده رابین ونپرسی در آرسنال در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید دید با توجه به پیشنهادات مالی خوب از باشگاه های متمول آیا رابین در آرسنال خواهد ماند یا نه !

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : BBC & Talksport
بازدید: ۱,۰۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰