loading
در حال بررسی درخواست شما
نبری تمدید کرد
نبری تمدید کرد

نبری تمدید کرد



جوان 18 ساله ی آلمانی در حال حاضر به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکن های باشگاه آرسنال خود را به همگان معرفی نموده است. او نخستین گل رسمی خود برای تیم بزرگسالان را در ماه سپتامبر و در ورزشگاه لیبرتی ، مقابل سوانسی سیتی به ثمر رساند. این در حالی بود که هفته ی پیش از آن در ترکیب ثابت تیم مقابل استوک سیتی به میدان رفته بود.

او اولین قرارداد حرفه ای خود را تابستان 2012 با آرسنال ثبت نمود و بعد از آن همواره با نمایش تکنیک خوب و سرعت بالایی که دارد درتیم زیر 18 ساله های باشگاه درخشیده است.

او در فصل 2012/2013 به سرعت پله های ترقی را طی نموده است و در دیدار مقابل نوریچ سیتی و شالکه به عنوان یار تعویضی به ترکیب آرسنال اضافه شده است. بعد از جک ویلشر او جوان ترین بازیکن تاریخ باشگاه است که در این دو رده ی سنی به میدان رفته است.

در این فصل نبری 120 دقیقه تمام مقابل وست برومویچ آلبیون از سری مسابقات کپتال وان ، بازی کرده است. او سال قبل هم اولین حضور خود را در همین رقابت ها در پیروزی 7 بر 5 مقابل ردینگ تجربه کرده بود.

آرسن ونگر در این خصوص می گوید : " با سرژ نبری قرارداد بستیم ، برای این که معتقدم او تبدیل به بازیکن بزرگی خواهد شد. او هم اکنون هم نزدیک به این مساله است و برای کسب یک جایگاه ثابت در مسابقات لیگ برتر مبارزه می کند "

" او قابلیت های تکنیکی ، قدرت ، سرعت ، شم گلزنی و دادن پاس های کلیدی را دارد. او یک بازیکن فوق العاده در فاز حمله است و من معتقدم او به بازیکن بزرگی برای باشگاه آرسنال تبدیل خواهد شد "

نبری گفت : " آرسنال یک باشگاه بزرگ در فوتبال است و من از بودنم در اینجا خرسندم و یک قرارداد جدید امضا کردم. برای من در حال حاضر مهمترین مساله سخت تمرین کردن و پیشرفت فوتبالم است "

" اخیرا فرصت های خوبی در تیم اصلی نصیب من شده است که هر کدام به نوبه ی خود اعتماد به نفسم را بالاتر برده و به بهتر شدن بازی ام کمک کرده است. به آینده نگاه می کنم تا بهترین نمایش هایم را در سال های پیش رو برای باشگاه انجام دهم "

همه ی اعضای باشگاه آرسنال منتظر تداوم روند فعلی و پیشرفت روزافزون در سال های پیش رو برای نبری هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۸۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰