loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهی به وضعیت خط دفاعی آرسنال
نگاهی به وضعیت خط دفاعی آرسنال

نگاهی به وضعیت خط دفاعی آرسنال

بنظر میرسد آرسنال تابستان شلوغی را پیش رو داشته باشد. خروج برخی بازیکنان به صورت قرضی و دائمی یکی از بخش های مهم تابستان است.

بعد از سالیبا و با خوردن 11 گل در 4 بازی بنظر میرسد آرسنال نیاز دارد بازنگری جدی در خط دفاعی خود داشته باشد. یوسیپ شوتالو، دوینی رنش و ایوان فرسندا از گزینه هایی است که در اطراف خط دفاعی آرسنال نامشان به گوش میرسد.  با این برنامه ریزی بنظر میرسد تعدادی از مدافعان فعلی آرسنال در تابستان از این تیم جدا شوند.


کیران تیرنی یکی از بازیکنانی است که از تعداد بازی های خود در آرسنال قطعا ناراضی است او ترجیح میدهد بیشتر بازیکی کند (او در مستند همه یا چیز که سال گذشته تهیه شده بود، حتی از نیمکت نشینی خود متعجب و ناراحت بود، در حالی که امروز کاملا یک نیمکت نشین برای زینچنکو است) اخباری از علاقه منچسترسیتی و نیوکاسل به کیران تیرنی وجود دارد. هنوز تصمیمی برای خروج یا ادامه همکاری گرفته نشده است.

بن وایت که امسال به عنوان مدافع راست بازی کرده است بخوبی توانست با گابریل و سالیبا یک زوج قدرتمند را تشکیل دهد و خیلی دور از ذهن است که جایگاهش را در آرسنال از دست بدهد

گابریل در خط دفاع بخوبی با سالیبا همکاری کرده است و در آستانه آغاز سال سوم حضورش در آرسنال است و بعید است جایگاهش را کسی تهدید کند.

سالیبا در حال حاضر بهترین مدافع آرسنال است و همانطور که بعد از مصدومیت او دیدیم که آرسنال چگونه خط دفاعش از هم پاچید. باید با سالیبا تمدید شود و او باید در آرسنال بماند.

یاکوب کیویور به عنوان جانشین "گابریل" بخدمت گرفته شد و به دلیل پای تخصصی اش آرتتا نتوانست از او در دوران مصدومیت سالیبا استفاده کند. احتمالا آرسنال او را برای فصل آینده نگه میدارد.

راب هولدینگ باید فروخته شود! آرسنال قطعا برای موفقیت به بازیکن بهتری نسبت راب هولدینگ به عنوان جایگزین احتمالی سالیبا نیاز دارد.  او باید فروخته شود تا پیشرفتی در ترکیب دفاعی آرسنال را شاهد باشیم.

زینچنکو دقیقا امسال نشان داد چرا آرتتا برای خرید او پافشاری کرده است. قطعا زینچنکو باید در آرسنال بماند.

آستون تراستی میتواند فروخته شود یا مجددا قرضی به تیم دیگری برود. پابلو ماری هم احتمالا انتقال خود را به "مونزا" نهایی میکند. سوارز و تاوارس هم باید به دنبال تیم جدیدی باشند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۱۱ ۱۴:۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football.london
بازدید: ۴۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰