loading
در حال بررسی درخواست شما
هوشمندانه خرج می کنیم
هوشمندانه خرج می کنیم

هوشمندانه خرج می کنیم

آرسن ونگر می گوید سعی می کند برای خرید بازیکن در تابستان پول موجود در باشگاه را هوشمندانه خرج کند...

پس از صحبتهای سول کمپل که بیان کرده بود آرسنال باید در فصل تابستان چند بازیکن بزرگ خریداری کند ونگر گفت او همچنان سعی خواهد کرد بازیکنان مناسب را خریداری کند تا مطمئن شود تیمش توانایی رقابت برای عناوین در سال آینده را دارد.

"سیاست ما تغییر نخواهد کرد، همچنان سعی می کنیم به نسبت پولی که در باشگاه وجود دارد خرج کنیم و در صورت امکان این کار را هوشمندانه انجام می دهیم.

همیشه پول خرج کرده ایم چون خواستار بازیکنان سطح بالا هستیم و اگر به 15 سال اخیر نگاه کنید می بینید که همیشه بازیکنان سطح بالایی داشته ایم، سول کمپل هم یکی از آنهاست."

ونگر این قضیه را قبول می کند که تیمهای ثروتمندی مثل چلسی و منچستر سیتی می توانند آرسنال را در رقابت بر سر جذب یک بازیکن شکست دهند اما معتقد است این قضیه نمی تواند مانع موفقیت های آتی باشد.

"این قضیه به این معنی نیست که نمی توانید جام برنده شوید، دو جام وجود دارد که از نظر من مشخص کننده عیار یک تیم هستند، لیگ برتر و لیگ قهرمانان.

لیگ قهرمانان یک تورنمنت معتبر است و نیمی از آن به صورت لیگ و نیمی از آن به صورت حذفی برگزار می شود، این بدین معنی است که تیم قهرمان باید کیفیت خیلی بالایی از خودش نشان دهد.

به جز این دو تورنمنت جامهای دیگری هم هستند که مهم هستند ولی به صورت جدی نمی توانند عیار یک تیم را مشخص کنند، لیگ می تواند این کار را انجام دهد و ما می خواهیم آن را برنده شویم.

هدف ما همواره قهرمانی لیگ بوده است، و حالا باید ببینیم فصل جاری را چگونه به پایان می بریم تا مشخص شود برای فصل آینده باید چه قدر خرید کنیم تا شانسی برای قهرمانی در فصل آینده لیگ داشته باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰