loading
در حال بررسی درخواست شما
ولاهوویچ آماده ترک یوونتوس است
ولاهوویچ آماده ترک یوونتوس است

ولاهوویچ آماده ترک یوونتوس است

دوشان ولاهوویچ حالا متوجه تصمیم اشتباه خود شده است و میخواهد برای خروج از یوونتوس شرایط را بررسی کند.


این امکان وجود دارد که ولاهوویچ در تابستان به آرسنال بیآید. این بازیکن تابستان گذشته تارگت آرسنال بود اما با رد پیشنهاد آرسنال، تصمیم گرفت به یوونتوس بپیوندد. آنتونیو کاسانو در مورد این تصمیم دوشان گفت: به طرز عجیبی اشتباه بود!

بعد از آنکه ولاهوویچ آرسنال را رد کرد، توپچی ها برای خرید ژسوس تلاش کردند و موفق شدند این بازیکن را با 45 میلیون به امارات بیآورند. با اینکه مدت زیادی به دلیل مصدومیتی که در جام جهانی گریبان ژسوس را گرفت، موفق نشد برای آرسنال بازی کند اما با 7 گل زده برای توپچی ها، در شرایط امروز آرسنال بی اثر نبوده است.

وضعیت یوونتوس در سری آ خیلی خوب نیست و در رده هفتم جدول است و از لیگ قهرمانان هم حذف شد و به لیگ اروپا رفت.


بر اساس گزارش Four Four Two این مهاجم صربستان آماده است تا با پیشنهاد آرتتا، از یوونتوس جدا شده و به لندن برود. هرچند آرتتا موفق شده یک جایگزین ارزان تر را برای ولاهوویچ پیدا کند، اما تجربه این فصل نشان داد ژسوس نیاز به بک‌آپ جدی دارد. البته که ویژگی های فیزیکی ولاهوویچ مانند قد بلندش میتواند او را به بازیکن تارگت تبدیل کند، چیزی که هم اکنون آرسنال فاقد آن است.

کاسانو در مصاحبه ای گفت: به نظر من ولاهوویچ تیپی از بازیکن است که برای تیم هایی مثل آرسنال یا تاتنهام یا حتی سویا مناسب است.

او با اشاره به وضعیت یوونتوس گفت، نه امسال نه ده سال دیگر، یوونتوس با الگری تغییری نخواهد داشت و ولاهوویچ باید به فکر آینده خودش باشد. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۱۹ ۱۲:۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۸۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰