loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات تمدید کرد
ولکات تمدید کرد

ولکات تمدید کرد

این مهاجم 23 ساله از زمان پیوستنش به آرسنال در سال 2006 در 224 بازی برای این تیم به میدان رفته و موفق به زدن 56 گل نیز شده است.

ولکات همچنین در این سالها همیشه به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی انگلیس شناخته شده است. او در سال 2006 و پس از جدایی از ساوتهمپتون و پیوستن به آرسنال به تیم ملی دعوت شد و در جام جهانی 2006 همراه با تیم ملی بود. یک سال بعد از آن در حالی که تنها 17 سال و 75 روز سن داشت مقابل مجارستان بازی کرد و به عنوان جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی انگلیس شناخته شد، ولکات 30 بازی ملی در کارنامه دارد.

این مهاجم سریع فصل خوبی را سپری کرده و تا اینجا 14 گل در تمامی رقابتها برای آرسنال به ثمر رسانده است، او دو بار نیز در بازی مقابل ریدینگ در جام اتحادیه و همچنین بازی با نیوکاسل در لیگ هت تریک کرده است.

آرسن ونگر گفت:

" خوشحالیم که ولکات قرارداد جدیدی امضا کرده است. او در 16 سالگی به ما ملحق شد و از آن موقع به خوبی پیشرفت کرده و به بازیکنی بسیار مهم برای آرسنال و تیم ملی انگلیس تبدیل شده است.

" تئو بازیکن توانمندی است و همچنین از نظر شخصیتی بسیار خوب می باشد، ترکیب توانایی ها و سرعت او همیشه او را به عنوان یک بازیکن ارزشمند مطرح کرده است، چه در کناره های زمین و چه به عنوان مهاجم میانی. تمدید قرارداد تئو حالا به ما هسته ای قوی از بازیکنان با انگیزه جوان می دهد که به باشگاه متعهد هستند و می خواهند به عنوان یک گروه برای ما موفقیت به ارمغان بیاورند."

تئو هم گفت:

" از امضای قرارداد جدید با آرسنال خیلی خوشحالم. از همه به خاطر حمایت مستمرشان تشکر می کنم، به خصوص سرمربی، همه اعضای باشگاه و مهمتر از همه هواداران. من از همان ابتدا این موضوع را اعلام کردم که می خواهم در آرسنال بمانم و حالا خوشحالم که سر قراردادی به توافق رسیدیم که همه از آن راضی هستند. حالا نکته مهم برای تیم این است که پتانسیل و توانایی های خود را بشناسد و جامها را برنده شود."

همه اعضای باشگاه فوتبال آرسنال امیدوار هستند ولکات در سالهای پیش رو به تاثیرگذاری خود ادامه دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۵۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰