loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ولکات مدیون آرسنال است
ونگر: ولکات مدیون آرسنال است

ونگر: ولکات مدیون آرسنال است


پس از اینکه پنج بازیکن بریتانیایی تیم قراردادهای خود را تمدید کردند بحث تمدید قرارداد ولکات جان دوباره ای گرفته و آرسن ونگر در پاسخ به این سوال که آیا این تمدید قراردادهای اخیر در رفع بلا تکلیفی قضیه ولکات تاثیر دارد یا خیر گفت:

" امیدوارم کمی تاثیر گذار باشد."

او در پاسخ به اینکه آیا ولکات در ژانویه به فروش خواهد رسید یا خیر نیز گفت:

" قطعاً نه. احساس درونی من این است که او به این باشگاه تعلق دارد و امیدوارم قرارداد جدیدی با ما امضا کند، من متقاعد شده ام که او می ماند.

" شما هیچوقت یک محدودیت ثابتی را از نظر مالی برای خودتان ایجاد نمی کنید. باید سر انجام کار را نگاه کنید، آیا شما می توانید پولی که بازیکنان می خواهند را پرداخت کنید؟ و آیا این مبلغ با ساختار دستمزدهای شما مطابقت دارد؟

" من همیشه برای اینکه بازیکنان پول بیشتری به دست آورند مبارزه کرده ام پس از اینکه آنها پول زیادی به دست آورند خوشحال می شوم اما پرداخت این مبالغ باید برای باشگاه هم میسر باشد.

" اعتقاد دارم که هیات مدیره به توصیه های من در صورت امکان گوش خواهد کرد، ما یک صورت دستمزد داریم که باید به آن احترام بگذاریم، اگر بخواهیم فراتر از حد انتظار قدم بگذاریم من از هیات مدیره می خواهم این کار را انجام دهید و آنها هم اغلب موارد با درخواست من موافقت می کنند."

تئو ولکات که در سال 2006 و در سن 16 سالگی با مبلغ 12 میلیون پوند به آرسنال پیوست حالا برای امضای قرارداد جدید خواستار دستمزد هفتگی 100.000 پوند است.

ونگر که خرید ولکات با آن مبلغ در آن زمان را یک قمار می داند خواستار این است که تئو جواب اعتمادش را بدهد.

" چیزی که در نگه داشتن بازیکنان جوان مهم است این است که در بعضی مواقع من پای آنها ایستاده ام، یک بازیکن را در سن 17 ، 18 ، 19 سالگی بازی می دهم و می دانم که این یک قمار است.

" اینکه یک بازیکن 25 ساله بگیرید و او را به تیم اضافه کنید کار آسانتری است چون توانایی های او مشخص است.

" اگر آنها را در سنین 17 یا 18 سالگی در تیم بگذارید باید به پای آنها بنشینید، تا وقتی که آنها کار خودشان را یاد می گیرند شما ریسک باختن بازیها را می پذیرید، وقتی که از آنها بازیکنان خوبی ساختید می خواهید بگویید بسیار خب، بیایید در کنار هم بمانیم و با هم جامها را برنده شویم.

" در نقاطی از مسیر آنها باید کارهایی که باشگاه برایشان انجام داده را با کارهایشان جبران کنند.

" وقتی یک بازیکن به سن 30 سالگی می رسد شما می توانید درک کنید که این آخرین قرارداد او خواهد بود و اگر او احساس کند که نیاز به تغییر دارد برای شما عقلانی تر به نظر می رسد، ولی اساساً این سزا و عوض سیاست کاری ماست."

ونگر تصریح می کند هیات مدیره آرسنال می توانند ساختار دستمزدهای باشگاه را گسترش دهند تا توافقات حاصل شود ولی اعلام کرد که باشگاه مجبور به انجام چنین کاری نیست.

" من دوست دارم به تئو پولی که لایقش است را پرداخت کنم اما همچنین این احساس را نیز دارم که او را در 16 سالگی خریدم و پول زیادی خرج او کردم.

" من یک حامی بزرگ او هستم و معتقدم او در اینجا خوشحال است، تئو همیشه در نظر من یک آرسنالی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۳۳۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰