loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلفرید زاها ، آرسنال، دورتموند، میلان!
ویلفرید زاها ، آرسنال، دورتموند، میلان!

ویلفرید زاها ، آرسنال، دورتموند، میلان!

ویلفرید زاها یک قدم نزدیکتر به تصمیم‌گیری درباره باشگاه بعدی خود است. دو باشگاه قوی و مطرح در لیگ قهرمانان اروپا به نظر می‌رسد، جلوی آرسنال در رقابت برای جذب این مهاجم کریستال پالاس، مبارزه کنند.

این ستاره تیم کریستال پالاس در تابستان قراردادش به پایان می‌رسد و یکی از مهاجمان آزاد مهم لیگ برتر در این تابستان خواهد بود. پالاس تمام تلاش خود را می‌کند تا این بازیکن را نگه دارد و گزارشات حاکی از آن است که آنها به او پیشنهاد قراردادی داده‌اند که او را به پرداخت بیشترین حقوق در تاریخ باشگاه خود تبدیل کند.

در حالی که این پیشنهاد هنوز در دست اوست، زاها در حال بررسی گزینه‌های دیگر است. واقعاً، پس از نه سال حضور در پالاس، به نظر می‌رسد که او در تلاش است تا خودش را در سطح بالاتری امتحان کند.این وینگر، که با ۶۷ گل در لیگ برتر، بهترین گلزن تاریخ کریستال پالاس است، به بازی در لیگ قهرمانان علاقه‌مند است.

به همین منظور، چندین باشگاه بزرگ برای جذب این بازیکن سابق منچستر یونایتد در تلاش هستند و او را زیر نظر دارند. آرسنال نیز از طرفداران بلندمدت او است.توپچی ها در سال ۲۰۱۹ نیز نزدیک به جذب زاها بودند اما در نهایت نیکولاس په په به آرسنال رفت.

با این حال، فابریزیو رومانو اصرار دارد که آرسنال هنوز هیچ تلاشی برای جذب زاها نکرده‌است. در میان علاقه رقبایی مانند بایرن مونیخ، این خبرنگار نیز تلاش کرده‌است تا شایعاتی درباره انتقال او به مونیخ را کاهش دهد.

او به Caught Offside گفت: "به من گفته شده است که ویلفرید زاها هنوز تصمیم نهایی درباره آینده خود گرفته نیست. کریستال پالاس به او یک قرارداد بسیار مهم داده‌ است؛ او در هفته‌های آینده تصمیم خود را خواهد گرفت. من از هیچ پیشنهاد محتمل یا مذاکرات با آرسنال آگاه نیستم. بایرن در حال حاضر اولویت‌های مختلفی دارد."

از آنجا که آرسنال هنوز هیچ تلاشی برای جذب زاها نکرده‌است، به نظر می‌رسد که او چندین انتخاب دیگری هم دارد. با این حال، گزارشات حاکی از آن است که او پیشنهادی از النصر عربستان را رد کرده‌است.

به گفته Evening Standard، این مهاجم از پیشنهاد النصر عربستان صرف نظر کرده‌است. این انتقال به سوی عربستان سعودی بسیار پردرآمد بوده و به او فرصتی برای همکاری با کریستیانو رونالدو داده‌بود. با این حال، این بازیکن مشتاق است که قبل از بازنشستگی خود در لیگ قهرمانان بدرخشد و به همین دلیل، به این پیشنهاد پشت کرده است.

این روزنامه مدعی است که دو باشگاه باقی مانده تلاش می‌کنند تا زاها را به دست آورند و هردوی آنها قادر به برآورده کردن آرزوی این بازیکن برای بازی در لیگ قهرمانان در فصل بعد هستند. اولین باشگاه در دستور کار، باشگاه آ.ث. میلان، است. 

به گزارش Evening Standard، تلاش برای جذب خدمات زاها در حال حاضر توسط بروسیا دورتموند رهبری می‌شود. باشگاه‌های بوندسلیگایی به نظر می‌رسند به دنبال ارائه بسته‌ای هستند که این بازیکن را به آلمان بیآورند.

اگر رومانو درست گفته باشد، تصمیمی درباره آینده او در هفته‌های آینده گرفته خواهد شد. در همین حال، بازیکن به دلیل مشکل در ران خود، در بازی کریستال پالاس در مقابل ساوتهمپتون در روز شنبه غایب خواهد بود و به درمان این مصدومیت ادامه خواهد داد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۷ ۱۱:۴۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : teamtalk
بازدید: ۴۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰