loading
در حال بررسی درخواست شما
پاتریک ویرا ناامید از بازگشت به آرسنال
پاتریک ویرا ناامید از بازگشت به آرسنال

پاتریک ویرا ناامید از بازگشت به آرسنال

 
آرسنال طی ٢۴ ساعت گذشته تماسی با پاتریک ویرا برقرار کرده است.
 
کاپیتان سابق آرسنال، که در طی ۹ فصل حضورش در شمال لندن ۴٠۶ مرتبه برای توپچی‌ها به میدان رفت، به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی برای آرسن ونگر، سرمربی‌ای که بعد از ٢٢ فصل هدایت آرسنال، از این سِمَت کناره‌گیری کرد. اگرچه، اسکای اسپورت می‌داند که دستیار سرمربی فعلی منچسترسیتی یعنی میکل آرتتا، اولویت اصلی برای حضور روی نیمکت آرسنال است.
 
ویرا، کسی که در حال حاضر سرمربی تیم نیویورک سیتی در لیگ MLS است، بعد از صحبت با باشگاه سابقش مایوس شده است و آن مکالمه را نوعی رفع تکلیف از سوی باشگاه در مقابل بازیکنان سابق خود می‌داند. همچنین منابع اسکای اطلاع می‌دهند که با هم تیمی سابق ویرا و دیگر اسطوره‌ی باشگاه آرسنال یعنی تیری هانری برای جانشینی آرسن ونگر، هیچی تماسی برقرار نشده است.
 
همچنین طبق گزارشات، لوئیز انریکه سرمربی سابق بارسلونا نیز علاقمند به حضور روی نیمکت باشگاه آرسنال است، اما رقم دستمزد مورد نظر او سران باشگاه را منصرف کرده است. سران باشگاه آرسنال قرار است در جلسه ای با مالک عظم باشگاه استن کرونکه در مورد آخرین وضعیت کاندید مورد نظر (میکل آرتتا) صحبت کنند و در صورت تایید اعضاء، آرسنال فرآیند مذاکرات نهایی با گزینه‌ی مد نظر را به صورت جدی آغاز کند تا بتواند قبل از شروع جام جهانی، فرد مورد نظر برای این جایگاه را مشخص کرده باشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySports
بازدید: ۲,۵۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰