loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی به آرسنال میپیوندد !!
پودولسکی به آرسنال میپیوندد !!

پودولسکی به آرسنال میپیوندد !!

به گزارش روزنامه ی معتبر بیلد آلمان و همچنین چندین سایت معتبر از جمله دیلی میل ، گل ( انگلیسی ) ، ای اس پی ان و چندین سایت معتبر دیگر لوکاس پودولسکی مهاجم تیم فوتبال کلن در آستانه انتقال به آرسنال انگلیس قرار دارد. 


روزنامه بیلد سه شنبه شب نوشته است پودولسکی بازیکن 26 ساله ی آلمانی در مورد انتقال به باشگاه آرسنال با این تیم لندنی به توافق رسیده است. گفته میشود تنها توافقات مالی برای این انتقال باقی مانده است که طبق پیش بینیها مشکلی در این مورد نیز وجود نخواهد داشت. 


پودولسکی تا سال 2013 با باشگاه کلن آلمان قرارداد دارد و مسئولان کلن بارها و بارها برای حفظ او در کلن پیشنهاداتی ارائه کردند ، این پیشنهادات حتی تا مبلغ 5 میلیون یورو در سال نیز رسیده است اما باز هم با مخالفت پودولسکی برای تمدید قرارداد همراه بوده است .


پودولسکی دلیل تمدید نکردن قرارداد با باشگاه کلن را حضور نداشتن کلن در سطح بالای فوتبال جهان در چندین سال گذشته اعلام کرده است ..


بعضی مطبوعات حتی پای را فراتر گذاشته و توافق با پودولسکی را زمینه ای برای قرارداد دیگر با بازیکن آلمانی دیگر ماریو گوتزه میدانند . پودولسکی امسال در لیگ آلمان در 19 بازی 15 گل زده و 4 پاس گل در کارنامه ی خود ثبت کرده است ..

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
به قلم مهدی رباهاط
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : goal.com
بازدید: ۱,۹۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰