loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا پودلسکی باید توپچی شود؟
چرا پودلسکی باید توپچی شود؟

چرا پودلسکی باید توپچی شود؟


در هفته های اخیر شایعات زیادی پیرامون رفتن این ستاره آلمانی به آرسنال مطرح شده است. آمدن پودلسکی به آرسنال نه تنها کیفیت و تجربه را به این تیم تزریق میکند بلکه میتواند در تمدید قرارداد ستاره های این تیم خصوصا ونپرسی موثر باشد. 
پودلسکی تجربه بین المللی بسیاری دارد و توپچی ها باید هر چه سریعتر پیش از شروع مسابقات یورو و قبل از گران شدن قیمت این بازیکن و همچنین رقابتی شدن این مساله اقدام به جذش کنند.
بیرهوف در مورد این انتقال گفته که آرسنال بهترین جا برای لوکاس است و او تحت نظر ونگر که یک مربی مجرب است میتواند پیشرفت کند.
اواخر ژانویه او مدتی مصدوم شد و کلن از رده دهم به چهاردهم سقوط کرد و این کیفیت و تاثیر او را نشان میدهد. پودلسکی پس از حضور ناموفق در بایرمونیخ به تیم شهرش بازگشت و او به بازیکنی که فقط در تیم شهر خود موفق است متهم شده. مربی بدنساز تیم ملی آلمان هم از رفتن پودلسکی به تیمی غیر آلمانی حمایت کرده و گفته او باید با چالشی جدید روبرو شود.

برای کلن رفتن او ناامیدکننده است و اگر از لحاظ اقتصادی هم در نظربگیریم منفعت آنچنانی هم بدست نخواهند آورد. او قیمتی حدود 15-20 میلیون یورو دارد و با این پول آنها نمیتوانند ستاره ای را برای جانشینی او پیداکنند و همچنین قسمتی از این پول که حدود ده درصد میباشد به بایرمونیخ و سایر واسطه ها میرسد.

پودلکسی با خود تجربه، خلاقیت را به آرسنال اضافه میکند. همچنین مرتساکر در آرسنال حضور دارد و ووچیچ ژسنی و لوکاس فابیانسکی نیز با او همزبان است. با آنکه او از آلمان فاصله میگیرد اما تا سرزمین مادریش(لهستان) فقط یک ساعت فاصله پیداخواهد کرد.
هواداران عزیز کلن هم نگران نباشد چرا که اگر او در آرسنال ناکام باشد دوباره راه شهرش را درپیش میگیرد.

عملکرد پودلسکی برای کلن در فصل جاری 
19 بازی 15 گل و 4 پاس گل 

عملکرد پودلسکی در تیم ملی آلمان
اولین بازی در 6 جوئن 2004 و تاکنون 95 بازی ملی و 43 گل ملی دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : گل
بازدید: ۱,۲۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰