loading
در حال بررسی درخواست شما
چشمان ونگر به دنبال ستاره مون پولیه
چشمان ونگر به دنبال ستاره مون پولیه

چشمان ونگر به دنبال ستاره مون پولیه



آرسن ونگر بازی این مدافع مرکزی  22 ساله را بسیار دوست دارد و همواره او را ستوده است. او که در جمهوری آفریقای مرکزی متولد شده است در نوجوانی به فرانسه مهاجرت کرده و هم اکنون ستاره و کاپیتان تیم مون پولیه می باشد. یانگا ام بیوا از 18 سالگی به صورت منظم در بازیهای مون پولیه حاضر بوده است و هم اکنون تنها یک سال از قراردادش با این تیم باقی مانده است.

نیوکاسل نیز می گوید بازی های این ستاره همه کاره را به دقت دنبال می کند ، خصوصا این که ابراز تمایل کرده برای ادامه فوتبالش قصد دارد به لیگ برتر انگلستان بیاید. آلن پاردیو ، رئیس نیوکاسل ، به اندازه کافی در خریدهای فرانسوی از خود موفقیت نشان داده است به طوری که حاتم بن عرفا و یوهان کابایه هر دو بعد از آمدن از لوشامپیونه به لیگ برتر نگاه ها را معطوف خویش ساخته اند.

در ماه دسامبر بود که یانگا ام بیوا در مصاحبه با رسانه ها گفت : " مردم انگلیس به خاطر فوتبال زندگی می کنند و این چیزی است که من می خواهم آن را تجربه کنم. باید ببینم که چه پیشنهاداتی دریافت می کنم ، اما فوتبال در انگلستان باورنکردنی است. برخوردهای فیزیکی بسیار بیشتر از فرانسه است ، اما من دوست دارم ، این چیزی است که مناسب سبک فوتبال من است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۱,۰۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰