loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرز به آرسنال پیوست
چمبرز به آرسنال پیوست

چمبرز به آرسنال پیوست

 

این بازیکن 19 ساله نخستین بازی خود برای ساوتهمپتون در لیگ برتر را در اولین روز فصل 14-2013 انجام داد و در مجموع 22 بار در رقابت های فصل گذشته به میدان رفت.

چمبرز در 7 سالگی به آکادمی ساوتهمپتون ملحق شد و در آغاز فصل 13-2012 به ترکیب تیم اصلی باشگاه راه یافت.

این جوان بلند قامت، قدرتمند و و چند پسته حرفه اش را به عنوان هافبک شروع کرد اما فصل گذشته خودش را به عنوان مدافع راست جا انداخت و همچنین می تواند در مرکز خط دفاعی نیز بازی کند. در حال حاضر او کاپیتان تیم زیر 19 ساله های انگلیس است.

آرسن ونگر درمورد این انتقال گفت: " بسیار خوشحالیم که کالوم به ما پیوسته است.روشی که او فصل گذشته با ساوتهمپتون در لیگ برتر و سن و سال پایین خودش را جا انداخت نشان می دهد که کیفیت فوق العاده زیادی دارد. او ویژگی های زیادی دارد که ما در یک بازیکن جوان به دنبال آن بودیم و مطمئنم که در کنار ما خوب کار خواهد کرد."

چمبرز نیز گفت: " از پیوستن به آرسنال بسیار خوشحالم. آن ها تیمی هستند که به خاطر سبک بازیشان بسیار تحسینشان می کنم و تیمی هستند که برای سال های زیادی یکی از برترین تیم های اروپا بوده اند. اکنون مشتاقانه منتظر ملحق شدن به هم تیمی های جدیدم و آغاز آماده سازی برای فصل پیش رو هستم.

" می خواهم از این فرصت استفاده کنم تا از تمام اعضای باشگاه فوتبال ساوتهمپتون به خاطر تمام کارهایی که برایم انجام داده اند و به خاطر ممکن کردن این انتقال تشکر کنم."


انتظار می رود که چمبرز اولین بازی خود با پیراهن آرسنال را در جام امارات 2014 که در روزهای دوم و سوم آگوست در ورزشگاه امارات برگزار می شود انجام دهد.

شماره پیراهن چمبرز به زودی از طریق اکانت اینستاگرام رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

همه در آرسنال ورود کالوم به باشگاه را به او خوش آمد می گویند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰