loading
در حال بررسی درخواست شما
ژائو پالینیا میتواند جانشین توماس پارتی باشد
ژائو پالینیا میتواند جانشین توماس پارتی باشد

ژائو پالینیا میتواند جانشین توماس پارتی باشد

در سال 2020، زمانی که آرسنال بند آزادسازی 45 میلیون پوندی قرارداد توماس پارتی در اتلتیکو مادرید را فعال کرد، تصور اینکه توپچی ها بدون او بهتر باشند دشوار بود.

سه سال به آینده می رسد و اوضاع هم در زمین و هم در خارج از ورزشگاه امارات تغییر کرده است. آرسنال به یکی از بهترین‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است و هزینه زیادی کرده است تا بازیکنانی مانند گابریل ژسوس، بن وایت، کای هاورتز و دکلان رایس را به جمع خود اضافه کند تا آنها را به سطح نخبگان اروپا بازگرداند. در آن زمان، پارتی بیش از 100 بازی برای تیم شمال لندن انجام داده است و در سه فصل اول حضورش در باشگاه، هافبک دفاعی اول بود. با این حال، ورود رکورددار باشگاه رایس از وستهم در تابستان و سابقه مصدومیت پارتی باعث شده است که او از نردبان سقوط کند. در این فصل، آرسنال در تمامی رقابت ها 19 بازی انجام داده است. پارتی تنها در پنج بازی به میدان رفته است و انتظار می رود پس از انجام یک "عمل" روی رانش تا پایان سال 2023 از میادین دور باشد. کاملاً واضح شده است که آرتتا و ادو گاسپار، مدیر فنی، باید این موضوع را برطرف کنند و زمان بهتری از حال حاضر وجود ندارد. پنجره نقل و انتقالات ژانویه در کمتر از یک ماه دیگر باز می شود و انتظار می رود توپچی ها در آن زمان فعال باشند. یک مهاجم مرکزی، یک مدافع مرکزی و یک مهاجم وینگر همگی در شش ماه اول فصل در نظر گرفته شده اند، اما عدم اطمینان در مورد آینده پارتی موقعیت دیگری را به این معادله اضافه می کند.

گفته می شود یوونتوس، غول سری آ، یکی از باشگاه هایی است که به پارتی علاقه زیادی نشان می دهد. یووه در تابستان نیز با پارتی در ارتباط بود و طبق گفته توتو مرکاتو، این بازیکن 30 ساله به آرسنال گفته است که قصد دارد در ژانویه از این باشگاه جدا شود.

ژائو پالینیا پیش قدم می شود...

بسیاری از هافبک های دفاعی برای انتقال به شمال لندن به دنبال راهی هستند، از جمله مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد ، داوگلاس لوئیز ستاره استون ویلا. با این حال، ستاره فولام و پرتغال بسیاری از شرایط لازم برای اضافه کردن همکار اصلی رایس را دارد.

آینده پالینیا قرار است در ژانویه به چالش کشیده شود پس از اینکه انتقال او به بایرن مونیخ در روز مهلت به دلیل بسته شدن زودتر پنجره نقل و انتقالات بوندسلیگا نسبت به لیگ برتر انگلیس لغو شد. او در این فصل همچنان برای تیم مارکو سیلوا درخشیده است - در ماه اوت یک گل تساوی دیرهنگام مقابل آرسنال به ثمر رساند.

به گفته فلوریان پلتنبرگ از Sky Germany، فولام "سیگنال" داده است که اجازه می دهد پالینیها با مبلغی کمتر از 65 میلیون یورو (56.6 میلیون پوند) که در ماه اوت نزدیک به ترک باشگاه بود، از این باشگاه جدا شود - علیرغم اینکه او در ماه سپتامبر قرارداد خود را به مدت 12 ماه دیگر تمدید کرد. بایرن همچنان علاقه مند است اما گفته می شود که تیم توماس توخل از پرداخت 60 میلیون یورو (52.3 میلیون پوند) یا بیشتر خودداری می کند.

این موضوع باعث می شود که آرسنال فرصتی برای ربودن این قرارداد داشته باشد و دلایل کافی برای این کار وجود دارد. اول از همه، درست مانند سال گذشته که برای مدتی او بود، پالینیها با 69 تکل و قطع توپ، بیشترین تکل و قطع توپ ترکیبی در لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کرده است - 15 مورد بیشتر از یوهان بیسوما از تاتنهام.

دلیل دیگری که چرا آرسنال باید هزینه کند و پالینیا را به خرید برجسته خود در ماه ژانویه تبدیل کند، تحرکات خود فولام در بازار است.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲ ۱۲:۳۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football.london
بازدید: ۲۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰