loading
در حال بررسی درخواست شما
کالستروم به آرسنال پیوست
کالستروم به آرسنال پیوست

کالستروم به آرسنال پیوست


این هافبک ۳۱ ساله و ملی پوش سوئدی با داشتن ۱۰۸ بازی ملی و بیش از ۴۰۰ بازی باشگاهی که تا کانون در کارنامه خود داشته با کوله باری از تجربه به آرسنال ملحق می شود.

کالستروم در سال ۱٩٩٩ حرفه خود را با تیم سوئدی بی کی هاکن شروع کرد، پس از دو سال بازی در باشگاه گوتنبرگ به جورگاردنس منتقل شد، جایی که با این تیم در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ فاتح لیگ سوئد شد و در همان سال ۲۰۰۲ برنده جام حذفی سوئد نیز شد.

کالستروم پس از دو سال بازی برای جورگاردنس به فرانسه منتقل شد که ۸ سال موفق را در آنجا گذارند، ابتدا دو سال با رن و سپس به لیون رفت جایی که موفقیت های زیادی به دست آورد.

در طول حضورش در المپیک لیون کالستروم بیش از ۲۰۰ بار برای این تیم به میدان رفت و در فصل های ۷-۲۰۰٦ و ۸-۲۰۰۷ دو بار متوالی با این تیم قهرمان لیگ فرانسه، در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ قهرمان جام حذفی و دو بار نیز در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ فاتح سوپر کاپ فرانسه شد. همچنین در فصل ۱۰-۲۰۰٩ که یکی از اعضای اصلی لیون در لیگ قهرمانان بود به صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات کمک کرد.

او در سطح ملی نیز دارای تجربه زیادی است و در چهار تورنمنت بزرگ عضوی از ترکیب کشورش بود - جام ملت های اروپا در سال های ۲۰۰۴، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۰٦.


آرسن ونگر در این باره اظهار داشت: " کیم کالستروم بازیکن بسیار با تجربه ای است، او هافبکی است که کیفیتش را هم در سطح باشگاهی و هم در سطح ملی ثابت کرده است. به کیم برای آمدن به آرسنال خوش آمد می گوییم.


کالستروم پس از تکمیل انتقالش به آرسنال گفت: " آرسنال باشگاهی است فوق العاده با بازیکنان بزرگ زیاد و مربی ای که برای مدت زمان زیادی در اینجا واقعاً خوب کار کرده است. بسیار خوشحالم که به اینجا می آیم و تا جایی که ممکن است یاد می گیریم. برای انجام بهترین عملکردم برای آرسنال و کمک به تیم در اینجا هستم، بنابراین می توانیم در بخش نهایی فصل به نتایج خوبی دست یابیم."

اگرچه کالستروم در مرحله پلی-آف لیگ اروپا در این فصل برای اسپارتاک مسکو بازی کرده اما چون آن ها در این مرحله حذف شدند او می تواند در ادامه لیگ قهرمانان برای آرسنال بازی کند.

شماره پیراهن کیم کالستروم به زودی از طریق توئیتر رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

همه در آرسنال به ورود کیم به باشگاه خوش آمد می گویند و برای او در طول زمان حضورش در اینجا آرزوی موفقیت دارند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰