loading
در حال بررسی درخواست شما
کاهش احتمال بازگشت کمپبل به بتیس
کاهش احتمال بازگشت کمپبل به بتیس

کاهش احتمال بازگشت کمپبل به بتیس


باوجود اینکه پیش از این گفته میشد کمپبل پس از پشت سر گذاشتن فصلی موفق در بتیس برای دومین فصل متوالی نیز به این تیم قرض داده می شود اکنون به نظر می رسد بتیس خواسته مالی آرسنال را نپذیرفته است.

مهاجم کاستاریکایی توپچی ها فصل گذشته در دوران قرضی خود در بتیس پس از به طور منظم بازی کردن و دو بار گلزنی در لالیگا به یکی از بازیکنان محبوب این تیم تبدیل شد اما پیشرفتش به این معنی است که آرسنال برای موافقت با ادامه حضور او در بتیس خواهان مبلغی است، چیزی که بتیس با آن موافقت نکرده است.

په په مل سرمربی بتیس می گوید: " فصل گذشته کمپیل در فوتبال اروپا کاملاً ناشناخته بود، او از لورین آمد و بازی های زیادی در آنجا انجام نداده بود.

" آرسنال مایل بود که او را به تیمی قرض دهد و او را تقریباً به ما داد اما اکنون آن ها پس از ارزیابی مجدد از ما می خواهند که مبلغ بالایی پرداخت کنیم ( 900 هزار یورو )، بتیس قادر به پرداخت آن نیست!

" تحت این شرایط کمپبل به بتیس بازنخواهد گشت."

گمانه زنی هایی وجود دارد که او می تواند به یک تیم انگلیسی قرض داده شود و طبق گزارشات کریستال پالاس به او علاقه مند است اما با توجه به شایعات احتمال خروج ژروینیو از آرسنال این احتمال نیز وجود دارد که کمپبل جایگزین او شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arseblog
بازدید: ۱,۱۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰