loading
در حال بررسی درخواست شما
گرگ‌های رم به دنبال پیتر چک
گرگ‌های رم به دنبال پیتر چک

گرگ‌های رم به دنبال پیتر چک

بر اساس اخبار واصله، باشگاه آ اس رم ایتالیا بدنبال جذب دروازه بان آرسنال، پیش از پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات تابستانی می باشد با وجود اختصاص داده شدن پیراهن شماره یک باشگاه در فصل جدید، به پیتر چک، آینده او در باشگاه مبهم است.

با خرید برند لنو از بایرلورکوزن، به احتمال فراوان از بین داوید اوسپینا و پیتر چک، یک نفر برای اینکه انتخاب اول تیم اصلی باشگاهی باشد، تیم را ترک خواهد کرد. ماه گذشته صحبت هایی مبنی بر رفتن اوسپینا به مکزیک مطرح شده بود و در روزهای گذشته اخباری مبنی بر بازگشت چک به باشگاه سابقش چلسی مخابره شده بود. پس از اعلام اخباری مبتنی بر جدایی قریب الوقوع کورتوا از چلسی، آبی ها بدنبال جانشین مناسبی برای دروازه بان فعلی خود میگردند و آنها پیتر چک را مناسب این امر میدانند.

اکنون بنظر می رسد که چلسی باید برسر خدمت گیری چک با آ اس رم رقابت کنند. به گزارش سان، جالوروسی می خواهد تا چک را جانشین آلیسون کند. گفته شده است که مونچی، مدیر ورزشی رم خواهان بخدمت گیری این دروازه بان 36 ساله میباشد تا بتواند با تجربه خود به دفاع جوان تیم رم کمک کند.
 
در این میان، به گزارش مارکا توپچی ها بدنبال بخدمت گیری دروازه بان سوئیسی تیم بورسیا مونشن گلادباخ، یان زومر هستند.

گفته می شود که آرسنال گفتگوهای پیشرفته ای را برای بخدمت گیری او آغاز کرده است. اما در این راه باید با بارسلونا برسر بخدمتگیری او رقابت کند. بارسلونا می خواهد تا زومر را در صورت جدایی سیلسن جانشین او در نیوکمپ کند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Football London
بازدید: ۱,۸۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰