loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های مونتمورو و میدیما پس از قهرمانی
صحبت های مونتمورو و میدیما پس از قهرمانی

صحبت های مونتمورو و میدیما پس از قهرمانی

مونتمورو پس از قهرمانتی در کانتیننشال کاپ رو به روی خبرنگاران قرار گرفت و گفت:

" میدمیا بازیکن زرنگی است. شاید شما مدتی او را در زمین درست نبینید اما او در واقع دارد برای نابز و لیتل فضا را آماده میکند. تا آنها را درگیر بازی کند. حرکات و جای گیری های او بسیار خوب است و او با گلی که به ثمر رساند مزد کارش را گرفت."

"به تمام بازیکنانی که خوب بازی کردند اعتبار میدهم. پنجاه ، شصت دقیقه اول توپ از آن ما بود و کارمان خوب پیش رفت. اما پس از آن منچسترسیتی بود ه تا لحظات آخر تمام تلاشش کرد اما ما آنجا بودیم و به خوبی دفاع کردیم. "

"از آخرین باری که تیم ما  گل خورده است هفت بازی میگذرد و بازیکنان سیتی هم موقعیت های زیادی را روی دروازه ی ما ایجاد کردند. . نیمه اول از آن ما بود و پاداشش را گرفتیم."

"قهرمانی در این جام برای من ارمغان های زیادی داشت اما ما باید  قهرمانی را تبدیل به یک عادت کنیم. من فقط بازیکنانم را تحسین میکنم زیرا از زمانی که آمده ام آنها به سختی تلاش کردند. و آنها دوباره شروع به خود باوری کردند  و ما فقط میخواهیم بهتر و بهتر شویم."

 

ویویان میدیما مهاجم هلندی آرسنال نیز پس از گلزنی در فینال کانتی کاپ گفت:" احساس خیلی خوبی است. بازی خارق العاده ای بود چون منچسترسیتی تیمی بسیار خوب است و به نظرم ما به خوبی از عهده کارمان برآمدیم."

" میدانستم که موقعیت های زیادی برای گلزنی در این بازی به دست نخواهم آورد چون منچسترسیتی تیمی سازمان یافته و مستحکم است. پس باید مطمئن میشدم که اولین موقعیت تبدیل به گل خواهد شد."

"دستاورد بزرگی داشتیم. اول از همه باید به این تیم ادای احترام کنم چون آنها واقعا تیم فوق العاده ای هستند. از اینکه به خوبی مدیریت کردیم تا شکستشان دهیم خیلی خوشحال هستم."

" شروع خوب یدر مسابقات نداشتیم اما هفته های اخیر نتایج خیلی خوبی گرفتیم. فقط آرزوی ما این است که این راه را به همین صورت ادامه دهیم و کسی نمیداند چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰