loading
در حال بررسی درخواست شما
آلسیا در آستانه صعود قرار گرفت
آلسیا در آستانه صعود قرار گرفت

آلسیا در آستانه صعود قرار گرفت

تیم ملی فوتبال زنان انگلیس با گل دقیقه 6 لورن جیمز، توانست مقابل تیم زنان دانمارک با نتیجه 1-0 پیروز شود تا در آستانه صعود از مرحله گروهی جام جهانی باشد.

آلسیا روسو در این بازی که در سیدنی برگزار می‌شد، در ترکیب اصلی انگلیس مقابل تیم کاترین کول قرار گرفت و نمایش پرتلاشی را ارائه داد. او در نیمه دوم نزدیک بود اولین گل جام جهانی‌اش را بزند اما ضربش از کنار دروازه گذشت.

با این حال، شیرزن‌های انگلیس نیازی به گل دوم نداشتند و پیروزی 1-0 برای کسب 6 امتیاز از 2 بازی کافی بود. البته پیروزی آن‌ها با آسیب‌دیدگی کیرا والش که با برانکارد از زمین خارج شد، تحت‌الشعاع قرار گرفت. به نظر می‌رسد آسیب‌دیدگی زانوی او منجر به پایان زودهنگام حضورش در این جام شود.

آلسیا روسو خرید تابستانی ما، 76 دقیقه بازی کرد و سپس با بتانی انگلند تعویض شد، در حالی که کاترین کول به مدت 90 دقیقه کامل در زمین ماند. لوته ووبن-موی همچنان روی نیمکت نشست تا منتظر اولین فرصت خود برای درخشش در این جام بماند.

پس از پیروزی 1-0 چین مقابل تیم دیگر گروه، انگلیس می‌تواند با تساوی یا پیروزی در بازی بعدی مقابل چین، صعود خود را قطعی کند. همچنین پیروزی دانمارک مقابل هائیتی باعث صعود آنها به مرحله حذفی برای اولین بار از سال 1995 خواهد شد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۷ ۱۰:۵۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰