loading
در حال بررسی درخواست شما
ایدوال: "باید بازی‌ها را بهتر آغاز کنیم"
ایدوال: "باید بازی‌ها را بهتر آغاز کنیم"

ایدوال: "باید بازی‌ها را بهتر آغاز کنیم"

یوناس ایدوال، سرمربی تیم بانوان آرسنال، از "روحیه پیروزی" تیمش در برابر ساوتهمپتون در جام کانتیننتال ابراز رضایت کرد، اما اذعان داشت که عملکرد تیم می‌توانست بهتر باشد.

ایدوال گفت: "فکر نمی‌کنم عملکرد ما عالی بود. در حمله، حرکات با توپ کیفیت کافی نداشتیم و در دفاع هم به اندازه کافی منسجم نبودیم. این بازی را برای ما سخت می‌کند."

او در پاسخ به پرسشی درباره مشکل تیمش برای شکستن دفاع حریف در نیمه اول، گفت: "ترکیبی از عوامل است. ساوتهمپتون تیم خوب، سخت‌کوش و منظمی هستند. در جام کانتیننتال تغییرات زیادی در ترکیب اولیه داده‌ایم که روابط جدیدی را روی زمین ایجاد می‌کند. این نباید دست کم گرفته شود."

ایدوال افزود: "ما باید استاندارد بالاتری از عملکرد داشته باشیم. هیچ توهمی در مورد نیاز به شروع بهتر بازی‌ها نداریم. این یک هدف برای ماست."

درست هنگامی که ضربات پنالتی در پیش بود، آماندا ایلستد با گلی که اولین گلش برای آرسنال بود، بازی را برنده کرد.

ایدوال درباره ایلستد گفت: "نقش مهمی در نیمه دوم داشت. وقتی به سیستم سه مدافعه رفتیم، مهم بود که او هم در حمله تهدید باشد."

"جو ورزشگاه نیز فوق‌العاده بود. تماشاگران پرشور آرسنال فضای ویژه‌ای را برای پیروزی ایجاد کردند. رکورد تماشاگر در ورزشگاه سنت مری شکسته شد. این نشان‌دهنده رشد فوتبال بانوان و آینده روشن فوتبال در ساوتهمپتون است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۳ ۱۲:۴۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰