loading
در حال بررسی درخواست شما
برنامه سوپر لیگ اعلام شد
برنامه سوپر لیگ اعلام شد

برنامه سوپر لیگ اعلام شد

برنامه مسابقات سوپر لیگ زنان بارکلیز 2023/24 اعلام شده است. ما خوشحالیم که فصل خود را با یک بازی خانگی مقابل لیورپول در ورزشگاه امارات در یکشنبه، اول اکتبر، ساعت 2 بعد از ظهر آغاز خواهیم کرد.

در هفته بعد، در تاریخ 8 اکتبر به شمال سفر می‌کنیم تا با منچستریونایتد روبرو شویم و سپس به امارات برمی‌گردیم تا با استون ویلا بازی کنیم. در ماه نوامبر، به بریستول سیتی که تازه به لیگ صعود کرده است، سفر خواهیم کرد.


ماه نوامبر با بازی مقابل منچسترسیتی در تاریخ 5 نوامبر آغاز می‌شود. سپس به ترتیب به لسترسیتی و برایتون سفر می‌کنیم. در بازی آخر ماه، وستهام در تاریخ 26 نوامبر مهمان ما خواهد بود.

بازی اول ما در سوپر لیگ زنان در ماه دسامبر، دیدار مقابل چلسی در استادیوم امارات در تاریخ 10 دسامبر است. در آخرین بازی لیگ ما قبل از تعطیلات زمستانی، در تاریخ 17 دسامبر به ورزشگاه تاتنهام هاتسپر سفر می‌کنیم.


سوپر لیگ زنان در سال 2024 با یک بازی خانگی مقابل اورتون در تاریخ 21 ژانویه باز می‌گردد. یک هفته بعد، ما به شمال سفر می‌کنیم تا با لیورپول روبرو شویم.

فوریه با سفری برای دیدار با وستهام یونایتد در 4 فوریه آغاز می‌شود. سپس، ما به استادیوم امارات باز می‌گردیم تا در یک مسابقه دیگر لیگ با منچستر یونایتد در 18 فوریه دیدار کنیم.

دیدار برگشت دربی شمال لندن در تاریخ 3 مارس در استادیوم امارات برگزار خواهد شد. این بازی تکراری از دیدار سال گذشته است که با حضور بیش از 53000 تماشاگر، رکورد جدید حضور تماشاگران در سوپر لیگ را ثبت کردیم. پس از آن، به مصاف چلسی و استون ویلا خواهیم رفت و فصل را با بازی خانگی مقابل بریستول سیتی در 31 مارس به پایان خواهیم رساند.

آوریل ما را در برابر لسترسیتی در خانه در 21 آوریل و سپس سفری برای دیدار با اورتون در 28 آوریل قرار می‌دهد.

  • برنامه کامل سوپر لیگ بانوان

برنامه سوپر لیگ بانوان 2024

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۸ ۱۲:۰۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰