loading
در حال بررسی درخواست شما
نمایش ناامید کننده نروژ ادامه دارد
نمایش ناامید کننده نروژ ادامه دارد

نمایش ناامید کننده نروژ ادامه دارد

در بازی دیگری از جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳، تیم ملی فوتبال زنان سوئیس و نروژ به تساوی بدون گل رسیدند. لیا والتی، فریدا مانوم و نوئل ماریتس هر سه بازیکن ما در این بازی حضور داشتند، اما هیچ‌یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند. نروژ که از قهرمانان جام جهانی است، اکنون در خطر جدی حذف از مسابقات قبل از مرحله حذفی قرار دارد، زیرا در رده آخر گروه A قرار گرفته است. و باید در بازی بعدی خود مقابل فیلیپین به پیروزی برسند تا شانسی برای صعود به مرحله بعد داشته باشند. اما حتی پیروزی در آن بازی هم ممکن است برای صعود کافی نباشد و سرنوشتشان دیگر در دست خودشان نیست.

لیا والتی با نمایش عالی در خط میانی به عنوان کاپیتان تیم ملی سوئیس، رهبری تیمش را برعهده گرفت. او در سراسر زمین حاضر بود و مانع از پویایی خط حمله نروژ شد. نوئل ماریتز هم پست همیشگی خود به عنوان مدافع راست را با بازی در مرکز دفاع سوئیس عوض کرد و به تیمش کمک کرد تا برای بازی دوم پیاپی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

فریدا مانوم در تیم نروژ با تلاش و پشتکار معمول خود بازی کرد و بارها خط دفاعی سوئیس را دچار مشکل نمود. اما عملکرد درخشان دروازه‌بان سوئیس، گائل تالمن، باعث شد تا مهاجمان نروژ بازی را با دستان خالی و ناامیدی به پایان برسانند.

لیا والتی و فریدا مانوم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۴ ۱۰:۳۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰