loading
در حال بررسی درخواست شما
کتلی برد استرالیا را تضمین کرد
کتلی برد استرالیا را تضمین کرد

کتلی برد استرالیا را تضمین کرد

دو تیم استرالیا و ایرلند در حضور 75784 تماشاگر، به مصاف هم رفتند. کاپیتان‌های دو تیم، کتلی و مک‌کیب، بازی را آغاز کردند. سم کر، بازیکن استرالیایی چلسی، به دلیل مصدومیت بازی نکرد، اما کیتلین فورد، در این بازی به میدان رفت.

پس از یک نیمه بدون گل، استف کتلی در دقیقه 52 گلزنی کرد و استرالیا را پیش انداخت. ماریسا شیوا مدافع ایرلندی، هالی راسو را در محوطه جریمه هل داد و استف ضربه پنالتی را به گوشه بالای دروازه زد.

با این حال، تیم ملی استرالیا برای پیروزی خود باید می‌جنگید، زیرا ایرلند آنها را تحت فشار قرار داد. مک‌کیب نمایشی پرتلاش به اجرا گذاشت و در وقت‌های تلف شده یک فرصت نصفه و نیمه برای تساوی داشت، اما با وجود ازدحام مدافعان، ضربه او مهار شد.

استف پس از بازی گفت: «پنالتی لحظه مهمی بود. زیاد تمرین کرده‌ام و ضربات ایستگاهی را دوست دارم. نفس کشیدم و به جایی که می‌خواستم زدم و خوشبختانه گل شد.»

«بازی با ایرلند یکی از سخت‌ترین بازی‌های زندگی من بود. ما توانستیم پیروز شویم و دروازه‌مان را بسته نگه داریم. ایرلند یکی از بهترین تیم‌های جهان در ضربات ایستگاهی است، اما ما توانستیم این خطر را مدیریت کنیم. اگر در طول این تورنمنت بتوانیم تهدیدات مشابهی را مدیریت کنیم، در وضعیت خوبی قرار خواهیم گرفت.»

کتلی مک کیب جام جهانی 2023

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۳۰ ۱۹:۰۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰