loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 آیندهوون 1 (دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا)
آرسنال 3 آیندهوون 1 (دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا)

آرسنال ۳ آیندهوون ۱ (دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا)

تیم بانوان آرسنال موفق شد به دور بعدی مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند
 
یوناس ایدوال با نسبت به ترکیبی که سه روز قبل مقابل تیم اکتپس به میدان فرستاده بود دو تغییر در ترکیبش داشت. او استف کتلی و جنیفر بیتی را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد.
 
یاران ابتدا با اعتماد به نفس زیادی به میدان رفتند و خیلی زود موفق شدند به اولین گل خود دست یابند. اولین گل روی یک حرکت خوب تیمی  که نوئل ماریتز و کیم لیتل آغازگرش بودند و با پاس زیبای مید به میدیما به ثمر رسید و دروازه ساری ون ونندال از داخل محوطه جریمه باز شد.
 
گل دوم آرسنال فوق العاده زیبا به ثمر رسید. مانا ایوابوچی از گوشه سمت چپ پشت محوطه جریمه توپ را مستقیما روانه دروازه ی تیم آیندهوون کرد. 
 
پس از شروع نیمه دوم یاران آیندهوون بازی را بهتر آغاز کرده و توسط برگز به اولین گل خود رسیدند. برگز سیمون بوی را جاگذاشت و دروازه ی مانو زینسبرگر را به راحتی گشود. 
 
پس از اینکه آرسنال گل خورد توسط مید و میدیما دو شانس طلایی برای گلزنی داشت اما تلاش آنها موفقیت آمیز نبود و در نهایت 15 دقیقه پس از آن میدیما باز هم موقعیت گلزنی داشت. از سمت راست حمله کرد اما موفق به گلزنی نشد وقتی توپ برگشت به ایوابوچی رسید و این بازیکن ژاپنی توانست دومین گل خود را در این بازی به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با نتیجه 3-1 به نفع آرسنال به پایان رسید. 
 
با این پیروزی آرسنال به دور بعدی صعود کرد و در این مرحله باید با یکی از تیم های روزنگارد، اسلاویاپراگ، لیون یا ولفسبورگ رو به رو شود. 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۳۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰