loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 اسلاویاپراگ 0 (بازی رفت دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا)
آرسنال 3 اسلاویاپراگ 0 (بازی رفت دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا)

آرسنال ۳ اسلاویاپراگ ۰ (بازی رفت دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا)

تیم بانوان آرسنال با خیالی راحت به بازی برگشت با اسلاویاپراگ پا خواهد گذاشت
 
دیشب تیم آرسنال که در بازی رفت خود مقابل این تیم چکی در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بود و پس از مدت ها انتظار از حضور گرم هواداران خود هم بهره میبرد با سه تغییر نسبت به ترکیب خود در بازی با ایندهوون سه تغییر داشت اما خیلی زود و در دقیقه ۲ روی ارسال خوب کتلی از جناح چپ و هد پاریس به گل اول خود رسید. 
 
پس از این گل با خطایی که روی کیتلین فورد در محوطه جریمه شد توپچی ها توانستند یک پنالتی بگیرند. کیم لیتل کاپیتان توپچی ها هم مثل همیشه و خیلی راحت توانست توپ را از روی نقطه پنالتی راهی دروازه حریف کند و این نیمه با نتیجه ۲-۰ به پایان رسید.
 
اما در ادامه ایدوال با توجه به اینکه روز یکشنبه در لیگ با چلسی بازی خواهند داشت تصمیم گرفت در ۵ تعویض داشته باشد. این تعویض ها کارساز بود و دو بازیکن تازه وارد به میدان یعنی مید و میدیما تیر خلاص را به اسلاویاپراگ زدند. 
 
ارسال زیبای مید از راه دور برای میدیما در محوطه جریمه منجر شد توپچی ها به سومین گل خود در این دیدار برسند. حالا این مهاجم هلندی تنها به ۴ گل نیاز دارد تا بتواند در لباس آرسنال ۱۰۰ گله شود.
 
دیدار برگشت این دو تیم نهم سپتامبر در ورزشگاه ادن خواهد بود. اما پیش از این دیدار یاران آرسنال در افتتاحیه فصل جدید سوپرلیگ باید یکشنبه در ورزشگاه امارات میزبان چلسی باشند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۴۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰