loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 3 چلسی 2 The Fa WSL
 آرسنال 3 چلسی 2 The Fa WSL

آرسنال ۳ چلسی ۲ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال موفق شد اولین دیدار خود را در سوپرلیگ فصل 2021/21 با پیروزی دلچسب پشت سر بگذارد 
 
آرسنال که امتیاز میزبانی در ورزشگاه امارات و حضور هوادارانش را داشت بازی را با قدرت بیشتری آغاز کرد و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت. پاس خوب مک کیب برای میدیما در دقایق ابتدایی و لایی دیدنی که مدافع چلسی از بازیکن محبوب هلندی آرسنال خورد آرسنال را به گل اول خود رساند. 
 
پس از آن شوت از راه دور مانوم توسط برگر سیو شد و شوت ایوابوچی هم از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت. اما پس از خلق این موقعیت ها یاران چلسی توسط جی سو یون و هاردر فرصت های زیادی را برای تیمشان ایجاد کردند. در نهایت کاتبرت از گوشه مخوطه جریمه موفق به گلزنی شد و نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسید. 
 
در آعاز نیمه دوم بازیکنان چلسی مالک توپ بودند که اشتباه بازیکنان کار دستشان داد. آنها در میانه زمین توپ را لو دادند. میدیما توانست توپ را بگیرد و به بث مید واگذار کند. او نیز یکه و تنها دو مدافع تیم میهمان را جا گذاشت و توانست به زیبایی گل دوم آرسنال را به ثمر رساند. 
 
بازیکن شماره 9 آرسنال که روز خوبی را سپری میکرد باز هم موفق به گلزنی در این دیدار شد. مانا ایوابوچی به خوبی توپ را برای مید ارسال کرد. او هم برگر را جا گذاشت و دروازه میهمان را برای سومین بار گشود.
 
پس این گل حملات یاران چلسی بیشتر شد. آنها انقدر مدافعان آرسنال را تحت فشار گذاشتند که توسط هاردر به گل دوم خود رسیدند اما پس از آن بازیکنان آرسنال تمام تلاش خود را کردند تا این نتیجه حفظ شود و در نهایت این بازی با پیروزی 3-2 تیم میزبان به پایان رسید. 
 
پس از این پیروزی توپچی ها در بازی برگشت مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا باید پنجشنبه با اسلاویا پراگ دیدار کنند. آرسنال در این دیدار میهمان است و بازی رفت را با پیروزی 3-0 به پایان رسانده است. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۵۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰