loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 6 تاتنهام 1 The Fa WSL
 آرسنال 6 تاتنهام 1 The Fa WSL

آرسنال ۶ تاتنهام ۱ The Fa WSL

ویویان میدیما در بازی امروز بعدازظهر مقابل تاتنهام موفق شد رکورد برترین گلزن تاریخ سوپرلیگ بانوان را بشکند. 
 
میدیما با رسیدن به پنجاهمین گل خود با پیراهن آرسنال در سوپرلیگ موفق شد رکورد بزند اما این برای او کافی نبود و او در این دیدار هت تریک کرد و 52 گله شد. 
 
تیم بانوان امروز در حالی به مصاف تاننهام رفت که در بازی گذشته این رقیب لندنی به ما نشان داد دیدار با او چندان ساده نیست و توپچی ها پس از گذشت 70 دقیقه موفق شدند دروازیشان را باز کنند اما این بار شرایط کاملا متفاوت رقم خورد و آرسنال خیلی زود به گل اول رسید. 
 
تنها 3 دقیقه از شروع بازی گذشته بود که کیتی مک کیب موفق شد خیلی زیبا و از روی یک ضربه ی ایستگاهی اولین گل آرسنال را به ثمر برساند. او از یک زاویه تقریبا بسته به زیبایی دروازه ی میهمان را باز کرد. 
 
تنها چند دقیقه ی بعد ویویان از سمت چپ به خوبی به محوطه ی جریمه ی تاتنهام نفوذ کرد و گل دوم آرسنال را به ثمر رساند. این گل بود که او را به عنوان برترین گلزن تاریخ سوپرلیگ بانوان رساند. 
 
تنها 15 دقیقه گذشته بود که کیتلین فورد آرسنال را به سومین گلش رساند و پس از این گل آرسنال باز هم دست از حملاتش برنداشت و دقیقه 36 ویویان میدیما باز هم موفق به گلزنی شد او از بین تعداد زیادی از بازیکنان گذشت و دروازه تاتنهام را برای بار چهارم باز کرد. 
 
این گل برای بازیکن هلندی شماره 11 ما کافی نبود و تنها دقایقی پیش از پایان نیمه ی اول با همکاری خوب کیتلین فورد موفق شد هت تریک کند. ویویان میدیما که هواداران به او لقب ( GOAT) داده اند که اصولا به بهترین بازیکنان و بزرگترین ها گفته میشود اکنون در تاریخ سوپرلیگ بانوان سه گل بیش از نیکتا پاریس 49 گله به ثمر رسانده است. 
 
با شروع نیمه ی اول تاتنهامی ها حملاتشان را شروع کردند و با اعلام خطای کیتی مک کیب روی لیون در محوطه ی جریمه به نفع این تیم اعلام پنالتی شد اما مانو زینسبرگر به خوبی این پنالتی را مهار کرد. 
 
پس از این کیتلین فورد با پاس خوب  بث مید گل ششم را هم برای توپچی ها به ثمر رساند اما لیون در دقایق پایانی نیمه ی دوم یک گل برای تاتنهام به ثمر رساند تا توپچی ها نتوانند در این دیدار کلین شیت کنند. 
 
با این پیروزی و با توجه به تساوی تیم اورتون با بیرمنگام آرسنال همچنان در صدر باقی ماند و اختلافش با تیم دوم به دو امتیاز رسید. دیدار بعدی آرسنال 11 نوامبر در کانتیننتال کاپ مقابل لاندن سیتی خواهد بود.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۲۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰