loading
در حال بررسی درخواست شما
اسلاویا پراگ 2 آرسنال 5 (لیگ قهرمانان اروپا)
اسلاویا پراگ 2 آرسنال 5 (لیگ قهرمانان اروپا)

اسلاویا پراگ ۲ آرسنال ۵ (لیگ قهرمانان اروپا)

ویویان میدیما با نمایش خیره کننده خود در خط حمله آرسنال، کار توپچی ها را برای دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسان تر کرد. چهارشنبه شب در پیروزی 5-2 بانوان آرسنال مقابل اسلاویا پراگ، میدیما به تنهایی 4 گل از 5 گل لندنی ها را به ثمر رساند.

 

این مهاجم هلندی در این فصل جمعاً 8 بار در تمامی رقابت ها برای آرسنال گلزنی کرده است و حالا شمار گل های او از زمان پیوستنش به جمع توپچی ها در می 2017 به عدد 48 رسیده است.

 

یکشنبه گذشته، آسنالی ها اولین شکست فصل را مقابل چلسی متحمل شدند و به نظر میرسید به نتیجه ای خوب نیاز داشتند تا انگیزه خود را برای بازی های سخت پیش رو بازیابند. آن ها در پراگ در طول 90 دقیقه، با عملکردی بی نقص در خط حمله به آنچه نیاز داشتند رسیدند.

 

گل اول در بیست و چهارمین دقیقه مسابقه هنگامی زده شد که با تغییر منطقه بازی، بث مید، میدیما را صاحب توپ کرد تا گلزن هلندی توپچی ها اولین گل این دیدار را به نام خود ثبت کند. کمتر از دو دقیقه بعد، با اشتباه بازیکنان اسلاویا، میدیما توانست دروازه خالی لوکاسوا را برای بار دوم باز کند.

 

مالکیت و تسلط آرسنالی ها بر بازی همچنان تداوم داشت تا اینکه دقایقی پیش از پایان نیمه اول، ماشین گلزنی آرسنال سومین گل خود و تیمش را در خانه حریف به ثمر رساند. ابتدا لیا ویلیامسون با یک پاس در عمق دنیله ون د دنک را صاحب توپ کرد و سپس این هافبک 28 ساله، هم وطنش میدیما را در موقعیت گل قرار داد و ستاره هلندی توپچی ها این فرصت را برای یک هت تریک اروپایی مغتنم شمرد.

 

در نیمه دوم هم تیم مهمان صاحب توپ و میدان بود و در همان ابتدای کار، بث مید از جناح راست بازیکنان اسلاویا را تحت فشار قرار داد و برای بار دوم در این دیدار پاس گلی برای میدیما مهیا کرد تا با ثبت چهارمین گل خود در این دیدار شاهکارش را تکمیل کند.

گل پنجم با خطای بازیکنان اسلاویا در محوطه جریمه روی کیم لیتل به ثمر رسید؛ وقتی که خود کاپیتان لیتل پشت توپ قرار گرفت و از روی نقطه پنالتی تیر خلاص آرسنال را به سوی سنگر تیم میزبان نشانه رفت.

 

20 دقیقه مانده به پایان وقت قانونی، کاترینا اسویتکوا و میا پرسن برای اسلاویا گلزنی کردند تا روزنه امیدی برای این تیم در بازی برگشت باقی بماند؛ با این حال، توپچی ها با 5 گل زده در خانه حریف کار سختی برای بازی برگشت در پیش ندارند.

 

دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی 31 اکتبر در میدوپارک برگزار خواهد شد اما پیش از آن آرسنالی ها باید در کانتی کاپ میزبان چارلتون و در لیگ میزبان منچسترسیتی باشند.

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۲۵
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰