loading
در حال بررسی درخواست شما
اسلاویاپراگ 0 آرسنال 4 (بازی برگشت دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا)
اسلاویاپراگ 0 آرسنال 4 (بازی برگشت دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا)

اسلاویاپراگ ۰ آرسنال ۴ (بازی برگشت دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا)

تیم بانوان آرسنال دیشب موفق شد با پیروزی مقابل حریف چکی خود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. 
 
تیم یوناس ایدوال در حالی مقابل میزبانش اسلاویاپراگ قرار گرفت که دور رفت در میدوپارک 3-0 برنده شده بود برای همین آنها در نیمه نخست تلاش کردند فقط بازی را در ورزشگاه سینوبو تحت کنترل خود داشته باشند. 
 
در این نیمه آرسنال حملاتی را روی دروازه ی اسلاویاپراگ داشت اما تنها موقعیت جدی آنها ضربه سر میدیما بود که از بالای دروازه ی تیم میزبان به بیرون رفت. اما توپچی ها در نیمه دوم روند دیگری را در پیش گرفتند و بسیار خطرناکتر ظاهر شدند. 
 
گل اول توپچی ها روی ارسال زیبای مید از جناح چگ برای میدیما در محوطه جریمه و در دقیقه 60 به ثمر رسید. پس از این گل بود که  مهاجم هلندی آرسنال به وجد آمد و باز هم پایش به گلزنی باز شد. 
 
موقعیت گل دوم اینبار از جناح راست و با پاس بازیکن جوان تیم آنا پتن ایجاد شد. پاس او در محوطه جریمه به میدمیا رسید و او هم به سادگی دروازه میزبان را باز کرد. 
 
اما گل سوم کمتر از دو دقیقه بعد روی همکاری خوب مک کیب و میدیما در محوطه جریمه به ثمر رسید. این صدمین گل میدیما در لباس تیم آرسنال بود. او 110 بار برای تیم لندنی به میدان رفته و 97 بار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته است. در تاریخ باشگاه آرسنال هیچ بازیکنی به این سرعت نتوانسته به این رکورد دست پیدا کند. 
 
دقیقه 75 با خطایی که روی نیکیتا پاریس در محوطه جریمه اتفاق افتاد آرسنال موفق شد یک پنالتی بگیرد. طبق معمول کیم لیتل پشت توپ قرار گرفت و در نهایت گل چهارم توپچی ها هم به ثمر رسید. 
 
با این حساب تیم ایدوال با کسب 5 پیروزی از 5 بازی پا به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا گذاشت.  قرعه دور گروهی روز دوشنبه برگزار خواهد شد. 
 
پس از این بازی توپچی ها روز یکشنبه باید در سوپرلیگ به مصاف ردینگ بروند. 
 
 
 
  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰