loading
در حال بررسی درخواست شما
 اولین مصاحبه لیا ولتی با سایت رسمی آرسنال
 اولین مصاحبه لیا ولتی با سایت رسمی آرسنال

اولین مصاحبه لیا ولتی با سایت رسمی آرسنال

لیا ولتی پس از اعلام رسمی پیوستنش به آرسنال با سایت رسمی مصاحبه کرد:
 
"در آن لحظه به نظر غیر واقعی می آمد اما از اینکه اینجا هستم خوشحالم.، که بخش جدیدی را به همراه همم تیمی هایم در حرفه ی خود شروع میکنم. تیمی جدید، در لیگی جدید و با زبانی جدید. من واقعا به دنبال شروع کارم تا دو
سال آینده هستم. 
 
"زمانی که ژانویه به اینج آمدم تا شاهد همه چیز باشم همان لحظه احساس کردم که به اینجا تعلق پیدا کردم. آنها همه چیزهایم را به من نشان دادند و این بسیار حرکتی حرفه ای بود. من تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. این نشانه ای در قلبم بود. بله این زمان درستی برای آمدن به اینجا و سپری کردن دو سال آینده ی من است در این باشگاه و در لباس آرسنال."
 
 
"من در پست هافبک مرکزی بازی کرده ام و میتوانم در قلب دفاع هم بازی کنم. فکر میکنم نقطه ی قوت من در بازی آرامش خاصی است که دارم  اینکه بازی را آرام بگیرم و پاسهای خوبی دهم و توپ را از دست ندهم."
 
"از جمله بازیکنانی هستم که نسبت به کل تیم احساس نسئولیت دارم و تصمیم گیری میکنم. من به دنبال آن هستم. اگر بتوانم کاری چنین به این را در این تیم انجام دهم اول از همه هیجانزده هستم که همه ی بازیکنان را اینجا میبینم . با آنها بازی میکنم و بعدا میبینیم که که من چگونه بازی خواهم کرد اگر چناچه شبیه سبک بازی گذشته ام باشد یا اگر نیاز باشد چیزهایی را تغییر دهم."
 
 
"بیست ساله که بودم به عنوان کاپیتانی پوتسدام رسیدم و البته شاید برای من زود بود اما من اینگونه بزرگ شدم و یاد گرفتم در زمین و خارج از زمین تصمیم بگیرم. که با تیم صحبت کنم و آنها را رهبری کنم. به عنوان کسی که
بتوانم مثبت بیندیشم چه پیروز بازی بوده باشیم و چه بازنده ی آن. فکر میکنم این مسئله برای من خوب بوده است چون اینگونه پرورش یافتم و میتوانم آن را برای این تیم نیز به ارمغان بیاورم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰