loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین مصاحبه کِمه با سایت رسمی آرسنال
اولین مصاحبه کِمه با سایت رسمی آرسنال

اولین مصاحبه کِمه با سایت رسمی آرسنال

بازیکن چند پسته ی پوتسدام که تجربه بازی در پستهای مدافع، هافبک و اخیرا مهاجم را داشته پس از حضور در لندن و بستن قرارداد با آرسنال مصاحبه ای با سایت رسمی آرسنال داشت.

 

"بازیکن آرسنال بودن احساس خوبی دارد. احساس فوق العاده ای است. 12 سال برای پوتسدام بازی کردم و اکنون برای گام گذاشتن در مرحله ی بعدی آماده ام. چالش جدید و ماجراجویی جدید من در آرسنال است."

 

"برایم مهم نیست چه پستی بازی میکنم. برای من ماندن در ترکیب اصلی تیم جایی که میتوانم به تیم کمک کنم تا پیشرفت خوبی در لیگ داشته باشد ، اهمیت دارد. من بازیکن منعطفی هستم و این تصمیم سرمبی است که کجای میدان بازی کنم."

 

"من ژانویه با او ملاقات داشتم ، درباره آرسنال با هم صحبت کردیم ، چگونه دوست دارند بازی کنند و او گفت ما میخواهیم تهاجمی بازی کنیم و آن دقیقا چیزیست که میخواهم. درست است این همان کاریست که ما در پوتسدام انجام میدادیم بنابراین من سبک بازیشان را میدانم همچنین او گفت دقیقا نمیداند من قرار است در چه پستی بازی کنم بنابراین بعدا خواهیم دید."

 

"نکته ی اصلی دیگر این است که من میخواستم در یک کشور دیگر و در لیگی جدید فوتبال بازی کنم. فرهنگی جدید و سنت های جدید."

 

" آن چیز دیگری که برای من اهمیت زیادی داشت این بود که من من کارم را در آلمان و در دانشگاه پوتسدام تمام کردم و اکنون من آماده شده ام که فوتبالی حرفه ای بازی کنم. من آزاد خواهم شد و میدانم که شغلی دارم و زمانی که به آلمان برمیگردم میتوانم به طور معمول و عادی کار کنم . آزادیت بیشتری دارم تا بر فوتبالم متمرکز شوم. "

 

پ.ن اضافه میکنیم که تابیا کِمه در آلمان به جز فوتبال پلیسی حرفه ای بوده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰