loading
در حال بررسی درخواست شما
این بهترین تیمی است که تا به حال داشته ام
این بهترین تیمی است که تا به حال داشته ام

این بهترین تیمی است که تا به حال داشته ام

ژوزفین هنینگ ، جسیکا ساموئلسون، ویویان مدیدیما و لیسا اونز بازیکنانی هستند که تابستان پس از فصل بهار به ترکیب تیم بانوان آرسنال اضافه شدند و به گفته پدرو مارتینز لسا سرمربی تیم ،، ترکیب تیم در فصل 2017 از کلاس بالایی برخوردار است و این بهترین ترکیبی است که تا به حال در اختیار داشته .

 

"از نظر کیفیت نیروی انسانی و فوتبالی این بهترین ترکیبی است که می توانستم در اختیار داشته باشم و تا به حال داشته ام ."

"دو بازیکن ارزشمند جوان به ترکیب تیم ما اضافه شدند. و ما از این بابت بسیار هیجان زده هستیم. ما بازیکنان جنگنده و اهل رقابتی چون ویویان میدیما را داریم ، کسی که از بهترین های یورو بوده است و انتظار داریم که عملکرد بسیار خوبی داشته باشد."

 

"ما نیاز داریم بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم که توان رقابتی و استحکام تیم را بالا ببرند. از نظر تهاجمی ما فکر کردیم که اضافه کردن میدیما میتواند این قدرت را به تیم اضافه کند. در مورد جسیکا و ژوزفین هم باید بگویم آنها سابقه بازی در تیم های ملی را دارند و برای پیروزی در لیگها بازی کرده اند."

"جسیکا قهرمان لیگ سوئد شده است و بازی در تیم ملی سوئد را نیز آغاز کرده . زوزفین هنینگ نیز به تازگی با تیم ملی آلمان قهرمان المپیک شده و مدال طلای این مسابقات را دارد. قهرمان لیگ قهرمانان نیز شده و سابقه قهرمانی در لیگ آلمان را دارد. ما هم شخصیت او را دوست داریم هم او را به عنوان یک بازیکن فوتبال دوست داریم. این دو هم از نظر شخصیتی والا هستند و هم از نظر روحیه رقابت طلبی در عرصه فوتبال."

 

"همچنین ما بازیکنان جوانی چون بث مید، دنیله کارتر، جردن نابزو جودی تیلوری را داریم که در یورو بسیار خوش درخشید ، من فکر میکنم تیم بسیار خوب و بالانس شده ای از نظر سنی ، سطح و جنگجویی ، رقابت پذیری و تجربه داریم. منتظر شروع لیگ با یک دید مثبت هستیمو میتوانیم صدر جدول را از آن خود کنیم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰