loading
در حال بررسی درخواست شما
بیرمنگام  0 آرسنال 1 The Fa WSL
بیرمنگام  0 آرسنال 1 The Fa WSL

بیرمنگام ۰ آرسنال ۱ The Fa WSL

با پیروزی 1-0 مقابل بیرمنگام موفق شدیم به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. آرسنال از سال 2012 تا کنون موفق نشده بود سهمیه لیگ قهرمانان زنان را به دست بیاورد.

 

 

در این بازی کتی مک کیب تنها 5 روز پس از به امضا رساندن قرارداد جدید و بلند مدت خود موفق شد یک گل حیاتی را برای ما به ثمر برساند و تابیا کمه هم پس از سپری کردن دوران بلند مدت مصدومیت خود به عنوان یار ذخیره به میدان آمد.

 

 

یاران آرسنال از ابتدا به روی دروازه ی بیرمنگام فشار می آوردند اما میزبان سرسختانه و با تعداد زیادی بازیکن در خط دفاع از دروازه ی خود دفاع میکرد و مدام به خطا کردن روی بازیکنان ما روی آورده بود به نحوی که ما فرصت های زیادی روی ضربات ایستگاهی به دست می آوردیم و از کناره ها به دروازه ی همپتون حمله می کردیم.

 

 

یکی از این فرصت ها توسط لیسا اونز ایجاد شد و میدیما موفق نشد با ضربه ی سر دروازه ی بیرمنگام را باز کند. در ادامه دومنیک بلادورث هم موفق نشد از فاصله ی خیلی نزدیک دروازه ی حریف را باز کند و در حالتی غیر متعادل بود که توپش به تیر بالای دروازه برخورد کرد. کمی پس از این فرصت کتی مک کیب بود که یک تک به تک خوب را از دست داد و نیمه ی اول بدون گل به پایان رسید.

 

 

ابتدای نیمه ی دوم آرسنال فرصت گلزنی داشت اما در ادامه بازی بسیار کسل کننده دنبال می شد تا اینکه دقیقه ی 79 کتی مک کیب از سمت چپ نفوذ کرد و گوشه ی راست دروازه ی میزبان را هدف گرفت . با گلی که مک کیب به ثمر رساند آرسنال مجوز حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را پیدا کرد. توپچی ها تنها سه بازی به پایان فصل دارند و تنها می توانند با کسب 6 امتیاز قهرمان لیگ برتر انگلستان شوند.

 

 

تیم بانوان آرسنال در دیدار بعد باید 21 اوریل (اول اردیبهشت ) به مصاف اورتون برود. این بازی در ورزشگاه خانگی آرسنال راس ساعت 12:30 به وقت انگلستان و 16 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

 

 

WSL table

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۱۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰