loading
در حال بررسی درخواست شما
جدایی استنسون، پیوستن توبین هیث
جدایی استنسون، پیوستن توبین هیث

جدایی استنسون، پیوستن توبین هیث

باعث افتخار است به شما بگوییم توبین هیث ستاره آمریکایی که تجربه قهرمانی در جام جهانی و المپیک را دارد به جمع توپچی ها پیوسته است.
 
این وینگر باتجربه ۱۷۷ بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و ۳۵ گل به ثمر رسانده است. او با آمریکا ۲ بار قهرمانی در جام جهانی و دو بار قهرمانی در المپیک را تجربه کرده. توبین دو بار هم در لیگ آمریکا طعم قهرمانی را چشیده و دو بار هم قهرمان کونکاکاف شده و امسال نیز برنز المپیک را بر گردن آویخته است.
 
او دستاوردهای شخصی زیادی در فوتبال داشته که از جمله آنها میتوان به قرار گرفتن نام او در تیم منتخب فوتبال زنان سال ۲۰۲۰ اشاره کرد. توبین سال ۲۰۱۶ جایزه بهترین فوتبالیست زن آمریکا را هم از آن خود کرده است. 
 
این بازیکن کار خود را از تیم دانشگاه کارولینای شمالی آغاز کرد و سپس در بسیاری از تیم های آمریکایی و اروپایی مانند پاریسن ژرمن ، پورتلند تورنز و منچستریونایتد بازی کرده.
 
یوناس ایدوال پس از امضای این قرارداد در مصاحبه ای به سایت رسمی آرسنال گفت: 
 
توبین_هیث بازیکنی با استعدادی باورنکردنیست که تجربه زیادی برای تیم ما به ارمغان می آورد. این دوره هیجان انگیزی برای باشگاه است و من خوشحالم که با خرید توبین میتوانیم برای بازی اولمان در لیگ که روز یکشنبه است از آمادگیمان اطمینان بیشتری حاصل کنیم."
 
توبین در آرسنال شماره ۷۷ را به تن خواهد کرد
 
 
 
 
اما روز گذشته یکی از جوانان آرسنال با قردادی قرضی به تیم برایتون پیوست
 
فران استنسون سال 2019 از منچسترسیتی به آرسنال پیوست و حالا برای کسب تجربه ی بیشتر به مدت یک فصل به دور از توپچی ها خواهد بود. 
 
این دومین بار است که آرسنال این بازیکن را به طور قرضی به دیگر باشگاهها میفرستد. بار قبل فصل 2019/20 او به جمع یاران بلکبرن پیوست و آنجا به عنوان بهترین بازیکن جوان تیمش دست یافت. 
 
فران تنها یکبار سال گذشته برای آرسنال به میدان رفت و آن هم دیدار مقابل لاندن سیتی بود. آرسنال سال 2020 دوباره قرداد استنسون را تمدید کرد.
 
کلیه اعضای باشگاه آرسنال برای فران در باشگاه جدیدش آرزوی موفقیت دارند. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰