loading
در حال بررسی درخواست شما
جردن نابز قرار دادش را با آرسنال بلند مدت تمدید کرد
جردن نابز قرار دادش را با آرسنال بلند مدت تمدید کرد

جردن نابز قرار دادش را با آرسنال بلند مدت تمدید کرد

جردن نابز که سال 2010 از ساندرلند به جمع توپچی ها اضافه شد نقش پررنگی در بازی های اروپایی و لیگ برتری آرسنال داشته است.
 
از زمانی که جردن به یکی از بازیکنان قدر آرسنال تبدیل شده از احترامی ویژه در ترکیب تیم اصلی تیم برخوردار شده است. او از زمان حضورش در آرسنال نقش ویژه ای در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، پنج قهرمانی در کانتیننشال کاپ و چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی داشته است.
 
جو مونتمورو سرمربی تیم بانوان آرسنال در این خصوص گفت:
 
" همه ی ما خوشحالیم که جردن انتخاب کرده است که آینده اش را با ما باشد. او به طرز باور نکردنی با استعداد است و میزان فعالیت او قابل مقایسه با کسی نیست. "
 
"این میزان استعداد و شور و اشتیاق او باعث میشود که او بخش مهمی از تیم ما چه در داخل و چه در خارج از میدان باشد." من هیجانزده هستم که ببینم او با ما چقدر در آینده پیشرفت خواهد داشت."
 
جردن نابز بعد از تمدید قراردادش به سایت رسمی آرسنال گفت:
 
" آرسنال همیشه باشگاه رویایی من بوده و هست و این واقعیت که قرار است سالهای بیشتری اینجا باشم بهترین حس است."
 
"از زمانی که در 17 سالگی به اینجا پیوستم زمان زیادی میگذرد. میخواستم به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم و میخخواستم خودم را به چالش بیندازم. وقتی به اینجا آمدم خودم را در مقابل بازیکنانی چون چپمن ، کیم لیتل و جین لودلو ، هیچ میدیدم."
 
"مشخص است که باید بسیار تلاش میکردم تا این پیراهن را بدست آورم  ولی این بهترین چیز برای من بود و بزرگترین چالش بود. واضح است که این اتفاقات باعث شد به این جایی که اکنون هستم برسم و من بابت هر چیزی که باعث حضور من در این باشگاه شد احساس خوشبختی میکنم. این عوامل باعث شدند که برای انگلستان هم به خوبی بازی کنم."
 
"بازیکن تیم ملی انگلستان بودن و حضور در باشگاه آرسنال نیاز به تلاش زیادی داشت اما افرادی که کنار من حضور داشتند باور نکردنی بودند. باشگاه باورنکردنی بود و امیدوارم که هنوز چیزایی برای ارائه داشته باشم. من فقط باور دارم که به عنوان یک بازیکن برنامه ریزی شده عمل میکنم و این نکته ی اصلی است. من میخواهم یکی از بهترین هافبک های حال حاضر باشم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰