loading
در حال بررسی درخواست شما
ردینگ 0 آرسنال 4 The Fa WSL
ردینگ 0 آرسنال 4 The Fa WSL

ردینگ ۰ آرسنال ۴ The Fa WSL

 تیم بانوان آرسنال در ادامه روال خوب خود موفق شد دیروز در دومین بازی خود در سوپرلیگ میزبانش ردینگ را شکست دهد. 
 
آرسنال که با سرمربی جدید خود یوناس ایدوال توانست 4-0 اسلاویاپراگ را در بازی قبل خود شکست داده و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شود با اعتماد به نفس زیادی بازی را آغاز کرد. 
 
توپچی ها دقیقه 17 اولین گل خود را روی کرنر مک کیب و ضربه سر جنیفر بیتی به ثمر رساندند. 
 
بث مید هم که در بازی با چلسی با پای غیر تخصصی خود یعنی پای چپ موفق به گلزنی شده بود باز هم در این بازی با این پا و یک شوت سرکش موفق به گلزنی شد و اینگونه گل دوم آرسنال به ثمر رسید. 
 
اما تنها دو دقیقه بعد با پاس خوب مید به میدیما در محوطه ی جریمه ، آرسنال به گل سوم رسید. در نهایت نیمه اول با این سه گل به پایان رسید.
 
نیمه دوم آرسنال از گلزنی دست بردار نبود. دقیقه 50  ارسال فوق زیبای مید از خارج از محوطه جریمه به محوطه جریمه برای میدیما باعث شد این مهاجم هلندی باز هم برای آرسنال موفق به گلزنی شود. 
 
در ادامه یاران ردینگ موفق شدند بازی را کنترل کنند و حملاتی روی دروازه آرسنال داشتند و در یکی از این موقعیت زینسبرگر موفق به خلق یک سیو زیبا شد. 
 
از نکات جذاب این بازی حضور دو بازیکن آکادمی آرسنال ، الکس هنسی و هاله حسین بود. آنها در بازی های پیش فصل برای تیم بزرگسالان به میدان رفته بودند.
 
آرسنال اکنون 6 امتیازه  است و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول رده بندی سوپرلیگ حضور دارد. آنها بعد از وقفه بازی های ملی در لیگ باید با منچسترسیتی بازی کنند. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۲۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰