loading
در حال بررسی درخواست شما
ردینگ 1 آرسنال 1 The Fa WSL
ردینگ 1 آرسنال 1 The Fa WSL

ردینگ ۱ آرسنال ۱ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال در اولین دیدار خود در سال 2021 نتیجه ی ناامید کننده را بدست آورد. 
 
توپچی ها دیروز بعدازظهر در زمین ردینگ به مصاف این تیم رفتند و به تساوی 1-1 رسیدند. از جذابیت های این دیدار میتوان به بازگشت لیا ولتی پس از مصدومیت و اولین حضور آنا پتن خرید جدید تیم اشاره کرد.
 
مونتمورو که با چیدن سیستم 3-2-2-3 تصمیم داشت خیلی زود به گل برسد خیلی زود غافلگیر شد. یاران ردینگ موفق شدند از روی یک ضربه ایستگاهی که توسط اما میشل بازیکن سابق ما زده شد موقعیت گلزنی ایجاد کرده و در دقیقه 5 توسط براتن به گل اول خود برسند. 
 
پس از دریافت این گل توپچی ها باید بازی درگیرانه بیشتری را از خود به نمایش می گذاشتند و برای به ثمر رساندن گل بیشتر میجنگیدند اما این تیم ردینگ بود که آرسنال را تحت فشار زیادی قرار داد. 
 
پنج دقیقه به پایان نیمه اول مانده بود که آنا پتن با یک ارسال زیبا جیل رورد  را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه سر جیل توسط دروازه بان ردینگ مهار شد. این توپ در نهایت به پای میدیما رسید و او موفق شد گل تساوی را برای توپچی ها به ثمر برساند. این دوازدهمین گل مهاجم سرشناس هلندی آرسنال در 11 حضورش در این فصل بود.
 
اما گلی که میدیما در دقایق پایانی نیمه نخست به ثمر رساند باعث نشد تیم مونتمورو  زیاد به خود بیاید. نیمه دوم با سه تعویض آغاز شد. بازیکنان جوان تیم یعنی پتن، ووبن موی و گوت از زمین خارج شده ، ویلیامسون، بیتی و مید جایگزین آنها شدند. 
 
با این تعویض ها انتظار میرفت آرسنال بتواند در نیمه دوم صاحب موقعیت های خوبی شود. ابتدا میدیما روی ارسال مید موقعیت طلایی را بدست آورد اما شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. جیل رورد هم یک فرصت فوق العاده رو نتوانست به گل تبدیل کند و مولونی به خوبی توپ او را مهار کرد. 
 
در آخرین دقایق نیمه دوم هم توپچی ها فشار زیادی را بر دروازه تیم میزبان آوردند اما به خاطر عملکرد ضعیفی که در نیمه نخست به نمایش گذاشتند موفق نشدند برنده این دیدار باشند و در نهایت دو امتیاز مهم این بازی را از دست دادند. 
 
با شکست دیروز منچستریونایتد مقابل چلسی این تیم آبی پوش لندنی به صد  جدول رفت. انها از 10 بازی 26 امتیاز کسب کردند. منچستریونایتد هم با این تیم هم امتیاز است اما یک بازی بیشتر دارد. آرسنال هم با 23 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد. 
 
دیدار بعدی آرسنال در سوپرلیگ و روز یکشنبه هفته آینده با وستهم در میدوپارک خواهد بود. این بازی ساعت 15:30 برگزار خواهد شد. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰