loading
در حال بررسی درخواست شما
قهرمانی در کانتیننشال کاپ حسی فوق العاده داشت
قهرمانی در کانتیننشال کاپ حسی فوق العاده داشت

قهرمانی در کانتیننشال کاپ حسی فوق العاده داشت

پس از آنکه ناتس منحل شد و لوییز کویین برای مدت کوتاه بازی های پیش فصل ( فصل بهار) به آرسنال پیوست به دلیل عملکرد خوبی که از خود نشان داد باشگاه قرارداد جدیدی برای فصل جدید با او بست و دیشب مجددا باشگاه تصمیم گرفت قرارداد جدیدی با وی ببندد.
 
لوییز که با آرسنال موفق به کسب یک عنوان قهرمانی در کانتیننشال کاپ شده است اظهار داشت اتفاقاتی که برایش در این 12 ماه با باشگاه آرسنال رقم خورده بسیار خوب بوده است.
 
"برای من خارق العاده بود. فکر میکنم این فصل فراز و نشیب های زیادی داشتیم اما در نهایت توانستیم عملکرد خوبی از خود ارائه دهیم. حتی برای من از نظر عملکرد شخصی خوب بود. احساس میکنم که سطحی که اخیرا از خود نشان دادم چیزیست که برای تیم و باشگاه میخواستم. بستن قرارداد جدید با باشگاه برای من خارق العاده است."
 
باشگاه بزرگ با امکانات خیلی خوبیست. مربی بزرگ ، هم تیمی ها و تمرین با بازیکنان کلاس جهانی که هر روز نصیبم میشود. فکر میکنم برای من کیفیت تمرین ها برای پیشرفت من به عنوان یک بازیکن خیلی خوب بوده و مرا به چالش انداخته است."
 
"میخواهم به بخشی متفاوت از خودم دست یابم. فکر میکنم آرسنال آن را برای من به ارمغان خواهد آورد. دریبل کردن بیشتر توپ، بیشتر خواستن توپ،اینها مواردی هستند که به پیشرفت مربوط میشوند."
 
"صادقانه باید بگویم که فکر نمیکردم این اتفاق به این خوبی رخ دهد. رسیدن به فینال جام حذفی چیزی بود که فکر نمیکردم هیچگاه به آن دست یابم. به نظر میرسید که خیلی دور از دسترس باشد اما وقتی که شما به آرسنال ملحق شوید این اتفاق خواهد افتاد."
 
"بلند کردن جام کانتی کاپ با آرسنال نیز به همین خوبی بود. چیزی با ارزش که تا مدتهای مدید به خاطرم خواهم سپرد. . گلزنی در نیمه نهایی جام حذفی همانگونه که آرزوی یک مهاجم است آرزوی یک مدافع نیز هست. لحظه ی بسیار بسیار غرورانگیزی بود.  و ما خاطره ی آن را برای مدتی طولانی حفظ خواهم کرد."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰