loading
در حال بررسی درخواست شما
لسا: قهرمانی رویایی بود که به واقعیت پیوست
لسا: قهرمانی رویایی بود که به واقعیت پیوست

لسا: قهرمانی رویایی بود که به واقعیت پیوست

پدرو مارتینز لسا سرمربی تیم بانوان گفت:" قطعا قهرمانی در جام حذفی رویایی بود که به واقعیت پیوست."

دن کارتر گل فوق العاده ای را برای آرسنال در دیدار حساس فینال جام حذفی مقابل چلسی به ثمر رساند و منجر شد آرسنال موفق شود چهاردهمین جام حذفی را به دست آورده و در این زمینه رکوردار باشد.

این اولین تجربه کسب جام حذفی در انگلستان برای لسا بود و سرمربی آرسنال به عملکرد بازیکنانش خوشبین است.

لسا گفت:" رویای قهرمانی در جام حذفی و شکست چلسی در ومبلی رو به روی دیدگان هوادارانمان به حقیقت پیوست. فکر نمیکنم بهتر از این می توانست اتفاق بیوفتد. ما موفق شدیم این کار را انجام دهیم و قهرمان شویم."

"بازیکنان فوق العاده بودند و سزاوارش بودند. من واقعا برای آنها و کلیه همکارانم خوشحال هستم. هوادارانمان را خوشحال کردیم و باید به این روند ادامه دهیم."

"تیم ما به خوبی آماده شده بود و دختران بر کار خود بسیار متمرکز بودند. از همان ابتدای بازی تیم چلسی را در شرایط دشواری گرفتار کردیم و میخواستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم. اما فکر میکنم مهمترین مسئله این است که بازی خوبی را از خود نشان دادیم."

"ما پیروز راهی شدیم که قصد داشتیم بدان شیوه بازی کنیم. با وجود اینکه در پنج دقیقه آخر بازی تحت فشار بودیم و به ما بسیار سخت گذشت ولی شخصیت خود را نشان دادیم و تا پایان جنگیدیم. این به معنای داشتن ذهنیت پیروزی در وجود ما است."

"بازیکنان از اینکه برای این باشگاه بازی می کنند احساس غرور میکنند و عملکردشان نشان دهنده توانایی های ما در این باشگاه است به خصوص بازی در مقابل تیم بزرگی چون چلسی. امیددارم که هواداران نیز احساس غرور کردند."

"باید به آنها بگویم که بسیار از آنها سپاسگزارم. امیدوارم از دیدن بازی لذت برده باشند. امیدوارم توانسته باشیم احساس غرور را به آنها بخشیده باشیم. امیدوارم توانسته باشیم به آنها احساس غرور به آینده درخشان باشگاه را بخشیده باشیم و امیدوارم توانسته باشیم به آنها احساس غرور به داشتن چنین بازیکنانی ر اعطا کرده باشیم و همچنین به شیوه بازی ما و راه شکست تیم چلسی افتخار کنند. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰