loading
در حال بررسی درخواست شما
لسا،ویلیامسون،نابز و کوردرا در آرسنال پلیر
لسا،ویلیامسون،نابز و کوردرا در آرسنال پلیر

لسا،ویلیامسون،نابز و کوردرا در آرسنال پلیر


پدرو مارتینز لسا سرمربی تیم بانوان آرسنال پس از قهرمانی در کانتی کاپ گفت:" زمانی که در اسپانیا و آمریکا بودم تجربه قهرمانی را داشته ام. آخرین قهرمانی همیشه بسیار شیرین است علی الخصوص که من اینجا به عنوان سرمربی کار میکنم. امیدوارم بتوانم مدت زیادی برای این باشگاه کار کنم همانطور که توانسته ام با بازیکنان زیادی مدت مدیدی کار کنم. آنها به سختی تلاش کردند و بسیار مهم است که موفق به کسب این پاداش شدند. این خوب است که خوب بازی کردیم و بازی را بردیم اما ما نیاز داریم که برای این باشگاه افتخاراتی کسب کنیم."


لئا ویلیامسون 

"این اتفاق خوبی پس از ناکامی در فصل گذشته بود. قطعا میخواستیم پیروز این میدان باشیم و این احساس خوبی است. واقعا خوب است.
"کسب صد درصد پیروزی در این دوره از مسابقات رکورد غیر قابل باوری است. اگر به تیم ها نگاه کنید ما باید با تیمهایی روبه رو میشدیم که در لیگ برتر حضور داشتند. فصل خوبی برای ما بود و این رقابت برای ما بود و اگر غیر از این عمل میکردیم برای اولین بار در 10 سال اخیر بود که بدون جام این فصل از رقابت ها را به پایان میرساندیم."
"این قهرمانی به لسا اعتماد به نفس زیادی داده است و به او نشان داد ما در کنار هم قادر به انجام چه کارهایی هستیم و برای فصل آینده آمادگی کامل داریم ولی اگر جام نمیگرفتیم این مسئله حقیقت نداشت."

جردن نابز که موفق شد در این دیدار دو گل زیبا به ثمر رساند گفت:

"احساس فوق العاده ایست. طول فصل ما به اشتیاق کسب عنوان قهرمانی به خانه می آمدیم و آنچه را می توانستیم انجام دهیم به اثبات رساندیم. به خوبی کار کردیم و کاملا سزاوار آن بودیم."
"صادقانه بگویم افتخار میکنم عضو این تیم هستم و با مصدومیت جنگیدم و خوشحالم که توانستم نشان دهم چه کارهایی با پیراهن آرسنالم قادرم انجام دهم."


کوردرا

"شگفت انگیز است. اولین سالی است که برای آرسنال بازی میکنم و از حضور در این فینال هیجان زده شدم. یک رویاست که این جام را ببرید . آرسنال واقعا تیم شگفت انگیزی است."
"به من فرصت دادند که در انگلستان باشم و برای یک باشگاه بزرگ بازی کنم. افتخار میکنم و بسیار هیجان زده هستم. میخواهم اینجا بمانم. فکر میکنم آرسنال باشگاه بزرگی است. دوست دارم با آرسنال تبدیل به بازیکن بزرگی شوم و میخواهم آرسنال را به بالترین سطوح ببرم. فکر میکنم آرسنال می تواند باشگاه هیجان انگیزی باشد. این دلیلی است که تا به حال مرا اینجا نگه داشته است. این جام آغاز مهمی برا ما است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۱۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۷۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰