loading
در حال بررسی درخواست شما
لوته ووبن موی به آرسنال پیوست
لوته ووبن موی به آرسنال پیوست

لوته ووبن موی به آرسنال پیوست

ما مفتخریم که اعلام کنیم لوته ووبن موی بازیکن جوان و ملی پوش انگلیسی پس از دو سال دوری از توپچی ها مجددا به آرسنال پیوسته است
 
لوته سال 2013 به آکادمی آرسنال پیوست و دو سال پس از آن موفق شد به تیم اصلی راه یابد. در اولین بازی مقابل ناتس به عنوان یار تعویضی به میدان امد و آرسنال آن دیدار را 2-1 برد. این مدافع مرکزی توانایی بازی در پست هافبک را هم دارد و13 بار با پیراهن آرسنال به میدان رفت و پس از آن برای پیشرفت به آمریکا رفت و سال 2017  به تیم دانشگاه کارولینای شمالی پیوست و در طی دوران حضورش در این تیم چندین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شد. 
 
 
این ماه لوته برای اولین بار به اردوی تمرینات تیم ملی بزرگسالان انگلستان دعوت شد. 
 
لوته پس از انتقال به آرسنال گفت: واقعا خوشحال هستم که حالا به صورت رسمی بازیکن آرسنال شدم. حضور در آرسنال در سطوح بالای فوتبال و دیدن اینکه توپچی ها چطور در کنار پایبندی به سبک اصیل خودشان به موفقیت میرسند همان چیزیست که مرا مجذوب این باشگاه کرده است. مشتاقم که در این اتفاقات سهیم باشم. 
 
این یک رویاست. من مدتی پیش با پدر و مادرم در مورد آرسنال حرف زدم و برای من دوران کودکی و زمانی که خاله ام سرودهای آرسنالی را برایم میخواند یادآوری شد. فرآیند آرسنالی شدنم خیلی زود رقم خورد و خوشحالم که از امروز رسما یک توپچی حرفه ای ام و این خیلی هیجان انگیز است. از 7 صبح که در آمریکا از خواب بیدار میشدم تا در خوابگاه  بازی های آرسنال را در پریمرلیگ ببینم و توییتر را مدام چک میکردم تا از اخبار این تیم آگاه شوم اینها بخشی از زندگی من در آن کشور بود. قطعا کار من تمام نشده است. من دختری از لندنم و آرسنالی خواهم ماند. باور اینکه به لندن بازگشتم سخت است. امیدوارم که بتوانم به خوبی کارم را به پایان برسانم.
 
آرسنال باشگاهی است که با سبک بازی خاص خودش در سطح جهان شناخته شده است و به همین دلیل توانسته تعدادی از بهترین ها را جذب کند. من هم بازیکن جوانی هستم که به دنبال شوق و عطشم برای یادگیری بیشتر جذب آرسنال شدم. من در زمان حضور بازیکنانی چون کیسی استونی، فارا ویلیامز، جردن نابز و حتی بازیکن جوانی چون لیا ویلیاسمون در آرسنال بازی میکردم. همه ی اینها بازیکنان بزرگی بودند و هیچ یک خودشان را از دیگران جدا نمیدانستند بلکه با همه در تعامل بودند و همکلام میشدند. این درسی است که از آنها گرفتم و از این بابت خوشحالم. اینکه من به عنوان یک بازیکن از یک تیم دانشجویی به اینجا آمدم خیلی هیجان انگیز است زیرا میتوانم به فرآیند یادگیری خود ادامه دهم و بازی خود را پیشرفت دهم. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۲۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰