loading
در حال بررسی درخواست شما
منچسترسیتی5 آرسنال 2 The Fa WSL
منچسترسیتی5 آرسنال 2 The Fa WSL

منچسترسیتی۵ آرسنال ۲ The Fa WSL

منچسترسیتی با پیروزی پر گل خود مقابل آرسنال موفق شد تا هفته دوم لیگ برتر بانوان جزیره 100درصد امتیازات خود را کسب کند.

آرسنال و منچسترسیتی تا دقایق پایانی نیمه نخست بدون گل کارشان را دنبال میکردند تا اینکه رز بازیکن سیتی موفق شد در دقیقه 40 دروازه ی آرسنال را باز کند. 

این پیشتازی پنج دقیقه بیشتر دوام نداشت و اما میشل مدافع آرسنال موفق شد گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند. دقایق انتهایی نیمه اول همچنان پر هیجان پیگیری شد تا اینکه در زمان تلف شده استف هاوتون کاپیتان حال حاضر منچسترسیتی دروازه ی تیم سابق خود را باز کرد تا نیمه اول با حساب 2 بر 1 به نفع میهمان پایان یابد.

 

برای شروع نیمه دوم پدرو مارتینز لسا دو تغییر را در ترکیبش ایجاد کرد، بث مید و ویویانه میدیما به جای دنیله ون د دنک و جودی تیلور به میدان آمدند. این اولین دیدار رسمی ویویا میدیما با پیراهن آرسنال بود. 

تنها دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم ستاره آمریکایی تیم آرسنال هیتر اریلی موفق شد دروازه سیتی را باز کند. . در ادامه هر دو تیم بر دروازه هم موقعیت هایی ایجاد کردند اما فشارهای منچسترسیتی بی امان بود و از دقیقه 70 به بعد ساری ون ونندال دروازه بان تیم آرسنال موفق نشد مقاومت کند و علارغم سیو های خوب و تلاش او استنوی دروازه آرسنال را باز کرد. کریستینسن و اسکات نیز در دقایق 77 و 80 دو گل دیگر را برای سیتیزن ها به ثمر رساندند تا آرسنال در هفته دوم لیگ برتر در زمین آبی پوشان شکست بسیار بدی را متحمل شود.

Arsenal (4-3-3): Sari Van Veenendaal; Alex Scott, Leah Williamson, Josephine Henning, Emma Mitchell; Dominique Janssen, Jordan Nobbs, Danielle van de Donk; Heather O’Reilly, Jodie Taylor, Lisa Evans

تعویض ها : Vivianne Miedema on for Taylor 46, Beth Mead on for van de Donk 46, Danielle Carter for Mitchell 74

تعویض های استفاده نشده: Anna Moorhouse, Jessica Samuelsson, Jemma Rose, Lauren James

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰