loading
در حال بررسی درخواست شما
منچستریونایتد 0 آرسنال 2 The Fa WSL
منچستریونایتد 0 آرسنال 2 The Fa WSL

منچستریونایتد ۰ آرسنال ۲ The Fa WSL

 تیم بانوان آرسنال با کسب پیروزی مقابل منچستریونایتد موفق شد در صدر جدول رقابت های سوپرلیگ باقی بماند. 
 
از اتفاقات جذاب این بازی می توان با صدمین بازی کیم لیتل در سوپرلیگ اشاره کرد. همچنین ویویان میدیما موفق شد رکوردی بزند که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.
 
تیم یوناس ایدوال که هفته گذشته مقابل تاتنهام به یک تساوی سخت رسید باید به نوار پیروزی خود باز میگشت وگرنه  جایگاهش را در صدر به احتمال زیاد از دست می داد. اولین فرصت توپچی ها روی شوت زیبای بث مید ایجاد شد اما تیر افقی دروازه منچستریونایتد مانع از رسیدن این بازیکن به گلش در این دیدار شد.
 
در ادامه آرسنال فرصت های زیادی برای گازنی داشت. در یک از این فرصت ها ارسال خوب مک کیب به نوئل ماریتز رسید اما ضربه ی او هم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
 
در بین دو نیمه ایدوال تصمیم گرفت کاپیتان کیم لیتل را از زمین خارج و نابز را به جای او وارد میدان کند. او که به تازگی دوباره به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شده انگیزه بالایی برای گلزنی داشت اما از موقعیتی که بدست آورد نتوانست به درستی استفاده کند. 
 
سه دقیقه بعد ویویان میدیما موفق شد اولین گل آرسنال را به ثمر برساند. شوت زیبای زمینی او به راحتی وارد دروازه منچستر شد. میدیما برای اولین بار بود که موفق شد به منچستریونایتد گل بزند. این گلزنی رکورد جدیدی برای او به حساب می آید چون اکنون او تنها بازیکنی است که در تاریخ سوپرلیگ موفق شده به تمامی تیم های حاضر در این لیگ گل بزند. ضمن اینکه او این فصل در 16 بازی 13 گل به ثمر رسانده است. 
 
اما این پایان راه نبود. میدیما فرصت خوبی در محوطه جریمه برای مک کیب خلق کرد اما روی این بازیکن ایرلندی آرسنال خطا شد. داور نیز اعلام پنالتی کرد و خود مک کیب پشت توپ ایستاد و کنج چپ دروازه ی یاران شیاطین سرخ را هدف گرفت. 
 
توپچی ها میتوانستند توسط میدیما دقایق انتهایی بازی به گل سوم هم برسند اما این اتفاق نیوفتاد و در نهایت این دیدار با همین دو گل به پایان رسید. 
 
یاران آرسنال پس از بازی های ملی باید 5 دسامبر در فینال جام حذفی با چلسی رو به رو شوند. این بازی در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد. 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰