loading
در حال بررسی درخواست شما
 مک کیب با آرسنال قرارداد بلند مدت امضا کرد
 مک کیب با آرسنال قرارداد بلند مدت امضا کرد

مک کیب با آرسنال قرارداد بلند مدت امضا کرد

کتی مک کیب با باشگاه آرسنال قرارداد بلند مدت امضا کرد.

 

کاپیتان تیم ملی ایرلند سال 2015 از باشگاه شلبورن ایرلند به جمع توپچی ها پیوست و از آن زمان تا به حال 58 بار با پیراهن آرسنال به میدان رفته است.

 

کتی برای نیم فصل دوم در سال 2017  به طور قرضی به تیم اسکاتلندی گلاسکو پیوست و از زمانی که به آرسنال بازگشته عملکرد تاثیرگزاری برای تیم ما داشته و 8 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل در 25 بازی داده است.

 

کتی یکی از اعضای کلیدی تیم ملی کشورش است و کمک شایانی به ایرلند در مقدماتی یورو 2017 کرده است در حدی که اکنون وی با سن کمی که دارد کاپیتان تیم ملی کشور خود است.

 

جو مونتمورو سرمربی تیم بانوان آرسنال در این باره گفت: " خیلی خوشحال هستیم که کتی قرارداد جدیدی را با تیم به امضا رسانده است. او یک بازیکن تطبیق پذیر است، قوی و خلاق است و پیشرفت او در طول زمانی که با ما من کار کرده بسیار مثبت بوده است. من مشتاق هستم که ادامه ی پیشرفت او را ببینم و همراه ما باشد."

 

کتی مک کیب هم بعد از بستن قرارداد جدید از جو مونتمورو حرف زد

 

" صحبت کردن با جو و شنیدن این مطلب از او که میخواهد مدت زمان زیادی من را در تیم داشته باشد احساس فوق العاده ای بود."

 

" برای من جو یک فرد عالیست و به عنوان یک بازیکن در پیشرفت من واقعا تاثیر بزرگی داشت. به من اعتماد به نفس زیادی داد و واقعا طوری به من کمک کرد که پیشرفت زیادی کنم. زمانی که در دوران افت بودم مرا در ترکیب اصلی قرار داد."

 

" باید به سختی تلاش کنم و امیدوارم بتوانم تا چند سال آینده همچنان کار را ادامه دهم و به باشگاه کمک کنم تا جام هایی را از آن خود کنیم."

 

" در طول این فصل مصدومان زیادی داشتیم و فکر میکنم اگر مصدومان ما با قوای جسمی کامل باز گزدند میتوانیم  طی سالهای آینده خیلی خطرناک باشیم."

 

" بازی برای باشگاه آرسنال همان بردن جام هاست. قبلا این را نشان دادیم و تاریخچه بزرگی از این دستاوردها داریم واکنون هم در موقعیت خیلی خوبی برای کسب جام هستیم و امیدوارم که بتوانیم از پس این کار بر بیاییم."

 

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰