loading
در حال بررسی درخواست شما
میلوال 2 آرسنال 5 Continental Cup
میلوال 2 آرسنال 5 Continental Cup

میلوال ۲ آرسنال ۵ Continental Cup

تیم بانوان آرسنال موفق شد دومین پیروزی خود در کانتی کاپ را جشن بگیرد.

آرسنال که در این دیدار میهمان میلوال بود از ابتدا بر دروازه ی حریف فشار آورد و با به ثمر رساندن یک گل زودهنگام توسط بث مید 1-0 از میزبان خود پیش افتاد.

بث در دقیقه ی 10 بازی موفق شد روی یک ضد حمله دروازه ی میلوال را باز کند و به روند درخشش خود در بازی های اخیر ادامه دهد.

در ادامه چارلی دولین مهاجم گلزن میلوال که سابقه حضور در آکادمی و تیم اصلی آرسنال را دارد به همراه ریانا دین دیگر بازیکن سابق توپچی ها در میلوال سعی کردند دروازه ی آرسنال را باز کنند. دولین به شدت بر دروازه ی آرسنال فشار اورد و موقعیت هایی خلق کرد. تا در نهایت ریانا دین موفق شد در دقیقه ی 19 گل تساوی را برای میلوال به ثمر رساند.

لحظاتی بیشتر به پایان بازی در نیمه ی نخست نمانده بود که هافبک قدر ما جردن نابز از روی کرنر مستقیما دروازه ی آبی پوشان را باز کرد تا این دیدار در این نیمه با نتیجه ی 2-1 به نفع آرسنال به پایان برسد.

در ابتدای نیمه ی دوم اسماعیل گارسیا مربی موقت آرسنال لئا ویلیامسون را از زمین خارج و کویین را به زمین فرستاد.

 

میلوال باز هم بر توپچی ها فشار آورد تا در دقیقه ی 69 موفق شد گل تساوی را به ثمر رساند ، توپچی ها که دوست نداشتند بازنده این دیدار باشند حملات پی در پی روی دروازه ی میلوال ایجاد کردند و باز هم این جردن نابز بود که از روی یک ضربه ی ایستگاهی گل سوم را برای آرسنال به ثمر رساند تا توپچی ها به بازی باز گردند و جان بگیرند.

 

سه دقیقه پس از گل جردن، این دنیله کارتر بود که دقیقه 87 موفق شد گل چهارم را برای آرسنال به ثمر رساند و در نهایت دقیقه 89 دیدار بود که با خطایی که به روی بث مید در محوطه ی جریمه صورت گرفت آرسنال موفق به کسب یک پنالتی شد و لارن جیمیز جوان که دومین بازی رسمی خود برای پیراهن آرسنال را انجام میداد موفق شد اولین گل خود برای توپچی ها را از نقطه ی پنالتی به ثمر رساند و آرسنالی ها 5-2  میلوال را در خانه ی خود توپ باران کردند.

 

ترکیب آرسنال (3-4-3): Anna Moorhouse, Anna Filbey, Jemma Rose, Leah Williamson, Alex Scott, Jordan Nobbs, Dominique Janssen, Taylor Hinds, Danielle Carter, Beth Mead, Lauren James

تعویض ها: Louise Quinn for Williamson 45, Lisa Evans for Filbey 71, Heather O'Reilly for Scott 77

تعویض های استفاده نشده: Sari van Veenendaal, Danielle van de Donk, Ava Kuyken

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۱۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۸۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰