loading
در حال بررسی درخواست شما
کاترین ویه خرید جدید آرسنال
کاترین ویه خرید جدید آرسنال

کاترین ویه خرید جدید آرسنال

کاترین ویه از لیگ معتبر فرانسه به آرسنال پیوست

 

کاترین ویه وینگر باتجربه ی دانمارکی که بیش از 100 بازی ملی در کارنامه دارد و در لیگ های کشورش، سوئد ، امریکا و فرانسه بازی کرده است، به تیم بانوان آرسنال پیوست.

 

کاترین فصل گذشته با مونپلیه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. او عناوین قهرمانی زیادی را به دست آورده. از جمله دستاوردهای او می توان به کسب عنوان قهرمانی در لیگ سوئد با تیم  Damallsvenskan در سالهای (2011 ، 2013) ، سوپر کاپ سوئد (2011 و 2012) با تیم مالمو، قهرمانی در لیگ حرفه ای زنان آمریکا با تیم سیاتل در سال 2015 و قهرمانی در لیگ دانمارک (2016 و 2017) و کاپ زنان دانمارک (2015،2017) با تیم براند بای.

 

undefined

کاترین بازیکن جدید آرسنال

 

کاترین پس از پیوستن به تیم آرسنال گفت:"آرسنال باشگاه بزرگی است. همه می دانند که تیم های مردان و زنانشان چقدر خوب کار می کنند.  در جام تولوس با مونپولیه مقابل آرسنال بازی کرده ام و واقعا سبک بازی آنها و گروهشان را دوست دارم بنابراین خیلی خوشحالم که اینجا هستم."

 

"تیم های انگلیسی خیلی خوب هستند. قدرت خارق العاده ای دارند و برای یکدیگر می جنگند و من این سبک از بازی را دوست دارم. از اینکه اکنون می توانم همه چیز را درک کنم زیرا اینجا زبان انگلیسی است. این خیلی برای من آسان است که وارد گروهها شوم و با کادر فنی صحبت کنم و خیلی خوشحالم که در آرسنال هستم."

 

"چیزهای خوب زیادی در مورد جو مونتمورو شنیده ام و یک مکالمه ی کوتاهی با او داشتم و ئاقعا او را دوست دارم. زمانی که در سیاتل بودم مردم در مورد او (مونتمورو) صحبت می کردند زیرا بسیاری از بازیکنان برای آخرین سالیان حضور خود در فوتبال به لیگ استرالیا اضافه می شدند. من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و جو را به عنوان مربی در کنارم دارم."

 

جو مونتمورو هم در مورد کاترین گفت:" کاترین یک خرید فوق العاده برای ماست. او تجربه ای و حرفه ای گری را به تیم ما اضافه می کند. او می داند برای کسب عنوان قهرمانی چه کار باید کرد و او تجربه های متنوعی دارد زیرا در انواع و اقسام لیگ های سطح جهان بازی کرده و این به او کمک می کند که بتواند خود را با سوپرلیگ استاندارد و رقابتی زنان انگلستان وفق دهد."

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰