loading
در حال بررسی درخواست شما
دژاگه: مي‌توانيم شگفتي‌ساز شويم
دژاگه: مي‌توانيم شگفتي‌ساز شويم

دژاگه: مي‌توانيم شگفتي‌ساز شويم



اشکان دژاگه در پاسخ به اين سوال که « وقتي قرعه کشي انجام شد، نگاه ها به سمت آرژانتين بود و مسي اما ظاهرا در اين اردو ديديم همه نگاه‌ها به نيجريه و بازي اول است»، اظهار داشت: ما نبايد فقط به آرژانتين نگاه کنيم. هر 3 تيم قوي هستند؛ ما بايد تلاش کنيم و بازي خودمان را انجام دهيم.

وي ادامه داد: بازي اول خيلي مهم است؛ هميشه همين طور بوده اگر خوب جلو بروي و خوب شروع کني شرايط بهتر مي شود. ان شاء الله همه با هم بازي خوبي انجام مي‌دهيم.

هافبک ايراني فولام در خصوص مدعي نبودن ايران در گروه F خاطرنشان کرد: در فوتبال امکان رخ دادن هر اتفاقي وجود دارد. من تيم خودمان را خوب ارزيابي مي‌کنم؛ از زماني که از تيم فولام به اردوي تيم ملي پيوستم عملکرد کادر فني و بازيکنان را خوب ديده‌ام.

وي اضافه کرد: همه نفرات ما خوب هستند و اين فرصت را داريم که در جام‌جهاني شگفتي خلق کنيم.

دژاگه در پاسخ به اين سوال که تمايل دارد در تيم ملي در کدام پست به ميدان برود، گفت: ما اينجا همه يک تيم هستيم. مهم اين نيست که من به چه چيزي علاقه دارم و دوست دارم که جلو بازي کنم يا در خط دفاعي بلکه ما بايد همه با هم حمله کنيم و همه به دفاع روي بياوريم.

وي افزود: اگر ليگ قهرمانان را ببينيد، متوجه خواهيد شد که همه به اهميت دفاع کردن تا چه حد پي برده‌اند. مقابل نيجريه هم همه بايد حمله کنيم و همه با هم دفاع کنيم و اميداورم بتوانيم همه با هم نيجريه را ببريم.

اشکان دژاگه در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد، گروهي از پليس‌ها در سائوپائولو از تيم ملي ايران محافظت مي‌کنند و عده‌اي هم از آمريکا، نظر شما چيست؟، گفت: من براي فوتبال به اين کشور آمده‌ام و کاري با مسائل حاشيه‌اي ندارم.

وي ادامه داد: از بازي در ليگ انگليس لذت مي‌برم. تلاش کرده‌ام که اين تجارب را به هم‌بازي هايم در تيم ملي ايران منتقل کنم. هميشه آرزويم بازي در ليگ برتر انگليس بود و اگر بازيکنان از من سوالي در مورد ليگ انگليس بپرسند، پاسخ آنها را مي‌دهم.

دژاگه گفت: فکر مي کنم اين براي تيم ملي خوب است که اطلاعات زيادي از تيم ملي وجود ندارد. آماده بازي با نيجريه هستيم و اميدوارم شگفتي‌ساز شويم.

وي در پاسخ به اينکه آيا با توجه به سقوط فولام از ليگ برتر انگليس در اين تيم خواهد ماند يا خير، گفت: از اينکه در فولام بازي کردم، خيلي خوشحالم اما سقوط اين تيم برايم ناراحت کننده بود. يک سال ديگر با اين تيم قرارداد دارم و بايد ببينيم چه مي‌شود. هر کسي دوست دارد در تيم‌هاي بزرگ بازي کند، همه سعي‌ام را در فولام انجام دادم اما بازيکن ثابت نبودم. با آمدن ماگات به تيم شرايط براي من بهتر شد. جام‌جهاني هم فرصت خوبي است تا خودم را نشان دهم.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۳/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار جام جهانی 2014
منبع : varzesh3.com
بازدید: ۴۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰