loading
در حال بررسی درخواست شما
درباره ژابی حرفی ندارم
درباره ژابی حرفی ندارم

درباره ژابی حرفی ندارم

تنها کمی بیش از ۲۴ ساعت مانده به رویارویی آرسنال با بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


**آماده ایم و هیجان زده هستیم!** بچه ها از این لحظه که دقیقا همان چیزی است که می خواستیم، لذت زیادی می برند. چالش بزرگی در مقابل تیم قدرتمند بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان پیش روی ماست، اما مشتاقانه منتظر آن هستیم.

**حریف سختی هستند.** توماس توخل و تیم هایش را تحسین می کنم. با این حال، ما به خوبی آماده شده ایم. اگر برنامه بازی خود را اجرا کنیم، شانس پیروزی داریم. متوقف کردن کین؟ این یک تلاش گروهی است. ما باید روی کل تیم آنها تمرکز کنیم، اما کین با ثبات و پاس هایی که دریافت می کند یک تهدید جدی است.

**امارات غوغا خواهد کرد!** این بار خبری از هواداران مهمان نیست، اما ورزشگاه با حضور پرشور هواداران خانگی پر خواهد شد. این یک شب ویژه است و ما تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام خواهیم داد.

**ما خیلی چیزها یاد گرفته ایم.** ما قطعا نسبت به فصل گذشته بهتر هستیم. بازیکنان رشد کرده اند و همه ما برای پیشرفت تلاش می کنیم. این یک فصل طاقت فرسا بوده است، اما برای رقابت در هر دو لیگ برتر و لیگ قهرمانان هیجان زده هستیم. باخت های گذشته مقابل بایرن دیگر اهمیتی ندارد. ما باید خودمان را در بالاترین سطح ثابت کنیم.

**ما برمی گردیم.** امیدواریم انعطاف پذیری در این بازیکنان نهادینه شده باشد. ما روی الهام بخشیدن آنها برای رقابت و پیشرفت هر روز کار می کنیم. به طور کلی، این یک نیروی قدرتمند است.

**کمال غیر واقعی است.** فقط باید بهتر از حریفان خود باشیم و در لحظات کلیدی بی رحم باشیم. اخیراً ثبات خوبی داشته ایم و باید این روند را ادامه دهیم.

**احساس قدرت می کنیم!** ما در شرایط خوبی هستیم، بازی ها را می بریم و عملکرد خوبی داریم. این روحیه عالی ایجاد می کند و ما فقط روی چالش بعدی تمرکز می کنیم.

**افت اخیر بایرن نباید ما را گول بزند.** فوتبال رقابتی است و هر کسی می تواند دچار مشکل شود. ما برای دفاع و دفع شوت ها تمرین می کنیم، اما آگاهی فردی هم مهم است. ما باید همه چیز را کنترل کنیم تا حتی یک شوت هم به سمت دروازه ما نرود.

**یادگیری از تجربه؟** پیشرفت باشگاه از پیشرفت من مهمتر است. مدت زیادی است که در چنین موقعیتی نبوده ایم. ما تشنه موفقیت هستیم.

**حفظ حریم خصوصی!** در مورد ژابی آلونسو نظری ندارم! به عنوان بازیکن مقابل بایرن، تمرکز روی عملکرد خودمان راحت تر است. ما باید در زمین پیروزی را کسب کنیم.

**شرایط فعلی مهم نیست.** ما از هر حریفی، صرف نظر از نتایج اخیرشان، بهترین انتظار را داریم. ما باید آماده باشیم تا آنها را شکست دهیم.

**انتقاد به عنوان انگیزه؟** امیدوارم نه. 

**مزیت خانگی مهم است.** ما می دانیم که با حذف قانون گل زده در خارج از خانه، چگونه بازی های حذفی را مدیریت کنیم. تمرکز بر کنترل سناریوها در هر دو بازی است.

**ذهنیت بدون ترس.**  این چیزی است که ما در هر بازی برای آن تلاش می کنیم. ثبات کلیدی است و من به شخصیت و روحیه ای که تیم نشان می دهد افتخار می کنم. ما باید این روند را ادامه دهیم.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۲۱ ۰۹:۳۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰