loading
در حال بررسی درخواست شما
انعطاف پذیر و متعهد بودیم
انعطاف پذیر و متعهد بودیم

انعطاف پذیر و متعهد بودیم


درمورد پیروزی...
این در پایان دشوار بود. یک بازی در سطح بالایی از شدت و سختی بود که در آن ما در کارهای تهاجمی درخشان ظاهر شدیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل دوم دست یابیم. در نیمه دوم مجبور بودیم روی دیگر خود را نشان دهیم، به خصوص با ده نفر بودن در 20 دقیقه پایانی بازی. باید انعطاف پذیر و متعهد می بودیم و با همه چیز مقابله می کردیم. فکر می کنم این نمونه ای از یک بازی لیگ برتر بود که در آن کیفیت بالایی در هر دو تیم وجود داشت.


درمورد شخصیتتان...
معتقدم از ابتدای فصل تا کنون در خارج از خانه کاملاً باثبات بوده ایم. امروز دیدید که تیم برای یک مبارزه آماده بود و بدون آن نمی توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.


درمورد شزنی...
او امروز عالی کار کرد، معتقدم که خط دفاع نیز عالی بود، زمانی که فکر کنید 15 دقیقه قبل از آغاز مسابقه به سانیا گفته می شود در مرکز خط دفاعی بازی خواهد کرد. به عقیده من او با آنچه مواجه شد به طریقی بسیار خوب مقابله کرد. او و مرتساکر عالی کار کردند
.

درمورد مصدومیت کوشلنی...
این یک مشکل در ماهیچه ساق پاست. فکر می کنم تا وقتی که بازگردد یک ابهام وجود خواهد داشت؛ چرا که او اسکن مثبتی داشت. او چهارشنبه در بازی برای فرانسه در بین دو نیمه تعویض شد و ما تصمیم گرفتیم [ برای مشخص شدن وضعیتش ] هنگام گرم کردن تست بدهد. او به اندازه کافی خوب نبود، فکر نمی کنم این طولانی مدت باشد.


درمورد ضربه اصابت شده به ویلشر...
ضربه سنگینی روی ران بود، او نمی توانست راه برود و در حال حاضر نیز قادر به راه رفتن نیست. امیدوارم بازگشتش تا چهار یا پنج روز آینده باشد.


درمورد تکل ها...
کمی ناامید کننده بود؛ زیرا فکر می کنم جک ضربات آزادی که سزاوارش بود را دریافت نکرد. داور در دو یا سه مورد دستور به ادامه بازی داد که من تصور کردم رو جک خطا شده است.


درمورد اینکه آیا ساندرلند ویلشر را به طور خاص هدف قرار داده بود یا نه...
نه، زمانی که شما خط میانی ای که ما با کازورلا، ویلشر، آرتتا و رمزی داریم را دراختیار داشته باشید آن ها می خواهند ما را از بازی کردن و ترکیب شدن متوقف کنند، بنابراین به ما نزدیک می شوند.


درمورد آینکه آیا او نیازمند محافظت بیشتری از سوی داور بود یا نه...
من فقط می خواهم داور یک خطا را زمانی که آن صحنه خطاست اعلام کند. من خواستار هیچ محافظت ویژه ای نیستم، داور یک محافظ شخصی نیست. ما فقط می خواهیم او زمانی که در صحنه خطایی اتفاق می افتد آن را خطا بگیرد.


درمورد مجبور بودن برای برنده شدن...
امروز برای پیروز شدن تحت فشار بودیم. نمی توانستیم از دست دادن امتیازات در این دیدار را جبران کنیم. پس از بازی مقابل چلسی گفتم در وضعیتی هستیم که نمی توانیم بیش از این امتیازات را از دست دهیم. اهمیتی ندارد کجا بازی می کنیم، باید سه امتیازها را کسب کنیم.


درمورد عملکرد کازورلا...
کلاس بسیار بالا. زمانی که فکر می کنید این بازیکن به طور منظم در تیم ملی اسپانیا بازی نمی کند به شما نشان می دهد که آن ها تا چه اندازه خوب هستند. به عقیده من او امروز عملکرد برجسته ای داشت.


درمورد ناامیدی از بیش از یک گل جلو نبودن پس از گذشت یک ساعت...
امروز در تمام کنندگی فاقد بازدهی لازم بودیم و فرصت هایی که ایجاد کردیم را به گل تبدیل نکردیم. ما فرصت های گلزنی ایجاد کردیم و این مساله ای مثبت است. گاهی اوقات شرایط بازی اینطور می شود. اگر به بازی های ما نگاه کنید پنج و هفت گل به ثمر می رسانیم و ناگهان گاهی اوقات هیچ گلی به ثمر نمی رسانیم. تیم هنوز در حال یادگیری و پرورش است و باید کمی کارآمدتر باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۲۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰